Tervetuloa! Kirjaudu Luo uusi käyttäjätili

Lisäasetukset

Halloota mahakkaat smiling smiley

**
August 24, 2012 13:45
Onpa täällä kovin hiljaista... Yritetäänpä saada vähän eloa odottajien palstaan Töks

Meillä porskutellaan oikein mukavasti, viikkoja nyt 17+2. Viime viikon tostaina tunsin ensimmäiset pienen pienet liikahdukset ja alkuviikosta niitä tuntu lisää <3 <3. Ensi viikon tiistaina on neuvola ja päästään kuulemaan sydänääniä, jotka toivottavasti kuuluvat <3
Kävin heinäkuun lopussa pikaisesti kuunteluttamassa vauvan sydänäänet, koska mut irtisanottiin töistä ja meni elämä ihan päälaelleen kaikin puolin, niin piti käydä varmistamassa että vauvalla kaikki hyvin; noooh, ei niitä saatu terkkarin toimesta kuulumaan ollenkaan (PANIIKKI!!), mutta onneksi saatiin paikalle lääkäri, joka kuuli ne mun sykkeen takaa, mutta mä en kyllä saanut niistä mitään selvää. Ensi vkolla toivottavasti parempi säkä smiling smiley

Millä vkoilla teillä muilla on rakenneultra? Viime raskaudessa mulla oli 20.vkolla ja oon lukenut että useinmiten se on vkoilla 18-20, mutta nyt mulla on vasta 22. vkolla, koska pitää olla kuulemma 21-raskausviikkoa täynnä ?? confused smiley
Otsikko Kirjoittaja Lähetetty

Halloota mahakkaat smiling smiley

** August 24, 2012 13:45

Täällä porskutellaan viikolla 14+5 tällähetkellä.

*Napsuneiti* August 26, 2012 18:53

tuommonen kotidopleri kuullostaa hyvälle smiling smiley

** September 03, 2012 09:31



Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tälle foorumille.

Kirjaudu