Tervetuloa! Kirjaudu Luo uusi käyttäjätili

Lisäasetukset

"myöhästyneet" neuvolakuulumiset

**
September 03, 2012 09:42
eli viime viikolla oli neuvola ja kaikki ok. Painoa tullut kesäkuulta 1.5kg, onneksi ei enempää cool smiley pelkäsin nimittäin paljon pahempaa, kun laskee kuinka monta jäätelöä (välillä päivässä) tuli kesän aikana syötyä tongue sticking out smiley
Pikkusen syke saatiin kuuluviin, jei smiling smiley ja vielä ihan ilman että mun syke olisi ollut häiritsemässä kuulluvuutta. Siellä pumputeltiin n 160:ssä <3

Ootteko te kuulleet tämän väittämän, että poikamasuasukin syke kuullostaa kuin juna kulkisi ohi ja tyttömasuasukin syke kuullostaa laukkaavalta hevoselta? Nooh, mun esikoinen on poika ja kovasti yritin sillon raskaus aikana kuullostella miltä se syke kuullostaa.. ja aika tasaista se oli, ja kun tiesin että poika tulossa, niin tyydyin siihen, että taitaa kuullostaa kuin juna kulkisi ohi. Mietin kuitenkin aina että miten se sykkeen ääni voi edes kuullostaa muulta. Noooh, nyt on pakko tunnustaa että viime viikolla neuvolassa kuului niin selvästi laukkaava hevonen, että neuvolan tätskäkin sen totesi smiling smiley. Toivon tottakai tervettä lasta, mutta jos saa toivoa sukupuolta, niin kovasti toivon toista poikaa, joten mielenkiinnolla odotan rakenneultraa ja toivottavasti Pikkunen ei ujostele <3 etä saadaan sukupuoli selville smiling smiley
Otsikko Kirjoittaja Lähetetty

"myöhästyneet" neuvolakuulumiset

** September 03, 2012 09:42

Jässikällä oli aikoinaan nopea syke, oliskohan ollut yli 170. Sykettä mitannut terkka sanoi, että

Cricket September 09, 2012 08:47

Esikoisen neuvolassa pyysi lääkärin paikalle, kun oli kuulevinaan laukkaäänen. Minä tietty panikoin hiljaa, että mitä kauheata nyt.

Heikko-Peikko September 08, 2012 11:41

Olen kuullut ja omakohtaisesti havainnut - masussa on ollut 3 tyttöä = 3 laukkaavaa hevosta, sykkeet aina 150 kieppeillä tai ylikin smiling smiley (ev)

JAP loikkaa kommentoimaan September 03, 2012 22:57

Nonni grinning smiley Katsotaan, kui meiän käy winking smiley (ev)

** September 04, 2012 13:23



Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tälle foorumille.

Kirjaudu