Tervetuloa! Kirjaudu Luo uusi käyttäjätili

Lisäasetukset

Huomenta. Minäkin harkitsen tässä namakirjan siivoamista.

piparimuru*
June 27, 2011 09:43
On tullut hyväksyttyä liikaa kaveripyyntöjä ja laittamaankin sellaisia, mutta mitäpä minuu liikuttaa jonkun 9-luokan luokkakaverin elämä, ei ole ihmiseen muutenkaan mitään yhteyttä. Tilanteet on erilaisia. En minä jaksa miettiä jos kaverit vähenee. Aina niillä on joku syy, jos se on typerä syy niin oma mokansa. Hei se on vaan facebook,

Quote

Facebook on kuin mielisairaala - ja me olemme kaikki potilaita. Istumme ja tuijotamme kuvaruutua yksin naureskellen ja kuvittelemme olevamme sosiaalisia. Joillain on mielikuvitusmaatiloja, kaupunkeja, eläimiä ja tavaroita. Tökimme toisiamme ja se on mielestämme ookoo, kirjoittelemme jopa seinille. Jos olet kans täällä hoidossa, töhri sinäkin tämä seinällesi, kuulin tämän toiselta potilaalta.
Otsikko Kirjoittaja Lähetetty

Huomenta. Ei naurata. (ev)

Leinikki June 26, 2011 05:45

Huomenta. Minäkin harkitsen tässä namakirjan siivoamista.

piparimuru* June 27, 2011 09:43

Hei, mulle on käynyt niin, että Face on tiputtanut miulta kavereita omin päin, voi olla hyvinkin sellaista... (ev)

Ttar June 27, 2011 13:51

Huomenta! Josko se ohjelma olis ihan itse pudottanut? Ei noista kannata pahoittaa mieltään smiling smiley (ev)

Uulia June 26, 2011 08:53

Tutkin tässä ajan kulukseni Naamakirjaa ja huomasin että 3 ihmistä on pudottanut mut pois kaverilistaltaan.

Leinikki June 26, 2011 07:24

Naamakirja tekee tota ihan itsekseen (ev)

lego tera June 26, 2011 11:36

Huomenta ja lärviskin sattaa joskun noin temppuilla (ev)

Ruhtinas June 26, 2011 07:30



Kirjoittaja:

Sähköposti:


Otsikko:


viesti: