Tervetuloa! Kirjaudu Luo uusi käyttäjätili

Lisäasetukset

Mä meen ny viemään pyykit ja koisiin mut kysyn vielä kumman valitsisitte? (työpohdintaa)

avatar BubbleBobble July 29, 2011 23:00
1) Homma, johon olette periaatteessa hiukan ylikoulutettuja, joka on toistaiseksi ihan kivaa, pientä haastetta, työ on stressitöntä, ei vaadi ylitöitä ja työ on aika helppoa. Palkka ok. Miinuksena se, että on iso riski, että jossain vaiheessa tulee bore-out kun hommat menee nyt jo helposti vaikka olen tehnyt niitä vasta puoli vuotta..

2) Haussa oleva homma, jossa on hirveästi uutta opeteltavaa, monen työkaverin tausta-apuna, varmaan vaatis aluksi pitkää päivää ja reissaamista sekä pitemmälle (pari kertaa kk) että maakunnassa (1-2krt viikko). Työ olis monesta osa-aluuesta koostuvaa, eikä takuulla kävis tylsäksi. Olis myös koulutusta vastaavaa hommaa ja palkka olis 700-800 euroa enempi kuin ykkösvaihtoehdossa. Edellinen tehtävänhoitaja on samassa organisaatuossa töissä, joten ihan pulaan ja yksin ei varmaan jäisi?

Tuo 2-vaihtoehto olis siis nyt auki.. ja en millään osaa päättää haenko vai en. On niin puolensa kummassakin.
Otsikko Kirjoittaja Lähetetty

Mä meen ny viemään pyykit ja koisiin mut kysyn vielä kumman valitsisitte? (työpohdintaa)

BubbleBobble July 29, 2011 23:00

Hae pois, ei se ainakaan hakematta osu tongue sticking out smiley (ev)

calico cat July 30, 2011 17:13

Ei osu ei. Ku se onkin vaan se ongelma, etten oo ihan varma haluanko osuman grinning smiley (ev)

BubbleBobble July 30, 2011 20:18

Haet (ev)

lego tera July 29, 2011 23:17

grinning smiley Sulla oli ainakin hyvät perustelut grinning smiley

BubbleBobble July 29, 2011 23:23

No minä ottaisin tuon ensimmäisen kun

jokapaikanhöylä July 29, 2011 23:12

Niin, se on totta. Mut sit taas mulla on kokemusta siitä että jos hommat on liian helppoja niin mä tylsistyn ja väsyn =/

BubbleBobble July 29, 2011 23:22

No toisaalta tiedän tuon tunteen smiling smiley Minulla oli välissä vähän tuota vaan kun joutuu

jokapaikanhöylä July 29, 2011 23:25



Kirjoittaja:

Sähköposti:


Otsikko:


viesti: