Tervetuloa! Kirjaudu Luo uusi käyttäjätili

Lisäasetukset

Hehhee, kuules, kun aattelin, jotta joku on voinut jopa ihan TEHHÄ moisen joskus winking smiley Miulla on omasta takaa yhdet piirrokset, kun...

Ttar
August 21, 2011 21:51
...puutöissä tehtiin, mutta laps ei halua sellaista mallia. Minnuu muuten hieman nyppii noiden opettaja - jotenkin ivallisen tuntoisesti oli pojalle (lapsen mielestä ainakin, ei ylleensä valita koskaan opettajista tms niin jottain lie takana, siis että muksu koki oikeasti ilkeänä tai jottain) kommenteerannut tästä työstä, että kun on ns. vapaa työ ja "isäsi on muotoilija niin muotoilkoon ohjeet sinulle ja teet niiden mukaan". Siis toki voipi suunnitella, mutta ensinnäkin se mallin etsiminen on kyllä opettajan ja oppilaan yhteisduuni ja lisäksi ei taija olla tapana vanhempien ammateista (tai mulla ei ainakaan oo, en oikein jummartanut tätä...) luokan edessä höpötellä. Pentu totesi mulle, että " jos se nuin ajattellee, niin minunhan pittäis olla kotikoulussahin vissiin." - Oli siis pahoittanut mielensä. Ei nyt pahasti, kasvaa paksumpi nahka, mutta että aikuisella pitäisi ehkä olla enemmän kuitenkin arvostelukykyä tongue sticking out smiley
Otsikko Kirjoittaja Lähetetty

Tarviisin kuopukselle katapultin piirustukset. Ei kelpaa likikään kaikki, mitä Googelella löytyy. Jos on jollakulla ideaa, niin...

Tuulietar August 21, 2011 19:57

No tuskin kenelläkään googlea enempää tietoa ole..

mies (ev) August 21, 2011 20:19

Hehhee, kuules, kun aattelin, jotta joku on voinut jopa ihan TEHHÄ moisen joskus winking smiley Miulla on omasta takaa yhdet piirrokset, kun...

Ttar August 21, 2011 21:51

No minä mietin että kuulostaa jotenkin tutulle ja kävin kirjanmerkit läpi ja

jokapaikanhöylä August 21, 2011 21:58

Nonni! Kiitos, Höylis!!! Aina voipi Ruhtinaskunnan kirjastoon luottaa: lapselle KELPAA tämä! - että ihanpa turhaan epäilitte =D (ev)

Tuulietar August 21, 2011 22:54

noh noh. Ruhtinaskunnan keskuskirjastossa on interneettiä enemmän tietoa helposti (ev)

Ruhtinas August 21, 2011 21:25

Olethan muistanut itse kirjoittaa kaikki? (ev)

jokapaikanhöylä August 21, 2011 21:52

Noo joo tietty, mutta kun valtakunnan rajat on niin tiiviit ettei kovin helpolla sinne pääse. (ev)

mies (ev) August 21, 2011 21:46



Kirjoittaja:

Sähköposti:


Otsikko:


viesti: