Tervetuloa! Kirjaudu Luo uusi käyttäjätili

Lisäasetukset

Lähteepi lomille>

Sinjemaarit
June 30, 2011 16:42
ja tulen sit kertomaan teille plussauutiset kun lomilta tulen.

Ai kenen? No, tietysti itsenitongue sticking out smiley Huomenna mies mut hakee ja pistetään heti rynkyti rynkyti, jatketaan lauantaina, fiilistellään vielä sunnuntaina ja jos on tarvetta, niin tykitetään vielä maanantainakintongue sticking out smiley. Ovistikut mukavasti mukana, mitä on kiva siellä ulkohuussissa kaivella taskujen pohjilta anopilta piilossa. Tänään antoi jo haalakan värin ja huomenna puskee kp 9, että nyt alkaa pikkuhiljaa ovista paukutella, sunnuntaina vissiin aika lähellä tärppipäivä ja minähän en ilman plussaa mökiltä lähe, mie jään sinne, jos en plussaa saa, NIH!

Mutta perskules rallaa ja huumoria pukkaa, elekeehän kauhian tosissaan taas mun juttuja lukeko, mutta pitäkee nyt herranjiekäre ees pottuvarpaanne ylhäällä, jotta se plussa kolahtas, sillä minä oon meinannu, että jos mummoks kerkeen, eikä plussaa näy, mummoksi jään ja palstalta haidun kera kävelykeppieni ja rillieni, huivini vilautan jäähyväisiksi ja salpaan palstamökkini oven semmosella lukolla kiinni, että se on sen merkki, että palstavuokralaisuus tällä palstalla saa jäädä muistojen lootikkoon, vaikkakaan, en välttis kuumeilua lopeta, niin hullu minusta ei tulehot smiley

Kolme viikkoa mökillä, tuulen huminaa ja rantakaislikoiden suhinaa....haikaratkin siel aina lentelee, joten huudanpa niille terveiseni, että kun kotihin palajan, niin toivon siellä savupiipussa olevan jonkinlaisen nyytin odottamassa, ainakin se lupaus vauvastawinking smiley

Kuumeilkaa rakkaat ihmiset ja nauttikaan auringostasmiling smileyMinä en mökillä ikuna palstaile, siel on niin hidas konekin, että evvkwinking smiley

T: spinning smiley sticking its tongue out
Otsikko Kirjoittaja Lähetetty

Lähteepi lomille>

Sinjemaarit June 30, 2011 16:42

Oikein ihanaista lomaa smiling smiley Plussauutisia odotellaan thumbs up thumbs up (ev)

Andrea July 03, 2011 17:08

Ihanaa Lomaa, ja haikaran havaintoja winking smiley (ev)

Tärppä July 01, 2011 09:14



Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tälle foorumille.

Kirjaudu