Tervetuloa! Kirjaudu Luo uusi käyttäjätili

Lisäasetukset

Tervetuloa! Kiva kun tulee porukkaa, oikein ihanaa!!!!!>

Sinjemaarit
July 26, 2011 08:11
Mä en tiedä yhtään, kuinka kauan vielä itse olen täällä, mutta tuskinpa enää syksyllä. Mulla alkaa aina marraskuussa jokin ihme masiskausi ja silloin varmaan ainakin jättäydyn täältä poisgrinning smiley Onneksi se masis ei kestä kun parisen kuukautta, mutta se on kauheeta, vain joulu siinä hiukan pelastaa asiaa. Mä inhoan pimeetä ja sen vuoksi mulle vissiin lokakuun/ marraskuun aikaan tulee se inhottava olotila.

Mut joo, mä kuumeilen nyt kyllä ihan tosissaan, vaikka itse "krooninen vauvakuume ja tarve saada pakosti vauva" on onneksi kadonnutsmiling smiley Mulle kaikki kelpaa varsin hyvin näinkin ja olen jo sinut itseni kanssa, että meidän perhe on tässä. Tulevaisuuskuviotkin on jo valmiiksi mietitty ja kaikki näyttää ihan hyvältä. Ihanan hempeä lopetus tälle kuumeelle on tämä mummoksi tuleminen ihan viikon parin päästä<3

Mutta mulla on nyt elokuun lopussa lääkärissä se kontrollikäynti sen munasarjakystan vuoksi ja sit saan selville, että onko se vielä siellä, onko kasvanut ja kuinka paljon haittaa raskaaksi tuloa, viime käynillä kysäsin ja sanoi, että voihan se vähän haitata ja kohdunulkopulisenraskauden vaarakin voi olla olemassa, kun kyselin sitäkin.

Mutta mie oon sellanen vanha akka ikäni puolesta ( en muutengrinning smiley) ja viimonen keskenmno marraskuussa oli rv 12, kun vauva ei ollut jakanut kehittyä rv 8 pitemmälle. Oliko syy munasolussa, ilmeisesti. Muutoinkin keskenmneo päättyi taas kaavintaan, joten mulla voi olla jo noita kiinnittymisongelmia, kun kaavintoja on takana varmaan viisi ( ei jaksa ees laskea), ja on raskauksia ja keskenmenoa yms, niin voipi olla, että tässä e enää raskauduta. Yleensä oon raskautunut noin puolen vuoden sisään, aika tarkalleen 1-4kk välillä. Nyt on kyllä ollut sellasta touhua meidän osalta, että ollaan oltu laiskoja yritysten suhteen, vaikka kuumeiltu onkin. Mut nyt on kaksi kiertoa yritetty ihan TOSISSAAN, itse asissa varsinaisesti vain yksi kierto, eli tuo mökkihommelit oli kyllä ihan tosissaan ja OIS pitänyt natsata, jos ois, mutta nyt on kaksi kiertoa mennyt siten, että ovisviivat ei ole olleet täysin samanväriset, että jotain pientä häikkää taitaa olla tuolla alakerrassa....mutta mierto mulla on säännöllinen ja menkat ok, että niiden puolesta, ei vielä kuitenkaan kauheeta huoltasmiling smiley

Mutta näillä eväillä mennään ja jos nyt ajatellaan, että tässä on noin 7kk mennyt keskenmenosta ja siitä yrityksiä ollut vasta noin 1-2, vaikka ilman ehkäsyä ollaankin menty ( mutta alussa oltiin kyllä "varovaisia", koska suositeltiin 3kierron taukoa, niin sillloin ei tekemällä tehty), niin eihän tässä vielä ole aika kirvestä kaivoon heittääsmiling smiley Kyl mä ainakin viel haluan toivoa pieneen ihmeeseen, joten katotaan nyt vielä ainakin vähän aikaawinking smiley

kp 11/ 23-25 ( tyttö rv noin 39)

Tärppionnea sulle Kupla!
Otsikko Kirjoittaja Lähetetty

Hei kaikille!

Kupla July 25, 2011 08:20

Tervetuloa! Kiva kun tulee porukkaa, oikein ihanaa!!!!!>

Sinjemaarit July 26, 2011 08:11

Samoin onnea myös sinne.

Kupla July 25, 2011 21:28

tervetuloa smiling smiley Lisää väkeä tänne kaivataankin smiling smiley

Andrea July 25, 2011 10:37



Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tälle foorumille.

Kirjaudu