Tervetuloa! Kirjaudu Luo uusi käyttäjätili

Lisäasetukset

Mä tein sen testin aamupissistä, kp 20>

Sinjemaarit
August 04, 2011 08:06
nega! MUTTA, kun mä kyttäsin sitä kirkkaan lampun valossa, siinä on se eilinen haamu, mutta hiukka selvempi. Nyt siinä on niinkus viiva, eilen ei ollut kokonainen viiva, mutta siis jos sitä tuijottas ja loihtis siihen matraa ja katsois sitä kieroon, nin siinä ei olis kenenkään mielestä mitään.

grinning smiley

Mä ajattelin tehdä testin tänään SIKSI, että saisin sielun rauhan nyt tästä kierrosta ja keskittyä kybällä tyttöni synnytykseen, mutta tämäkään testi ei sielun rauhaa antanut.

oireina vatimattomat: kaktus kurkussa , ei muuta.

Mä olen sata varma, että nega paukahtaa oikeesti ja menkat alkaa. Tiitille tiedoksi, niin omaa ovista en todellakaan ihan sadalla tunnista, eikä näytä tikutkaan tunnistavan, kun negaa on paukkunut, joten mä en pysty nyt uskomaan plussaa, mutta sikäli mikäli se on, olen äimistynyt ja toki shokissa, se tyhmä virne taas suupielessä, mutta vaikka menkat paukahtas, niin musta tuntuu siltä, että voisiko sitten jotain maagista tuolla alakerrassa kuitenkin olla käynnissä...se vaan että munasolun ruppanat ei anna enää plussaa vaan menkat alkaa ja jos en ois testannut, en olisi ikinä edes loihtinut näitä kuvitelmia pieneen päähänigrinning smiley

Ja tiedän, testaan aivan liian aikasin. Mulla on jopa aikoinaan plussa näyttäytynyt vasta kp 28, vaikka kierto on ollut sen 25, mutta se meni kylllä sitten keskenkin kp 30sad smiley Mutta kuitenkin, nyt on vasta 11päivää meidän vikasta touhusta.

No, ei kai tässä auta katsoa kun että mitä tuleman pitää, mutta täytyy sanoa, että onkohan nyt aikas säälittävää touhua, kun täytyy kuvitella kaikkea ja näkee, mitä muut ei näe?grinning smileygrinning smileygrinning smiley
Otsikko Kirjoittaja Lähetetty

Mä tein sen testin aamupissistä, kp 20>

Sinjemaarit August 04, 2011 08:06

Sinjeliini...

Ttar August 04, 2011 17:22

Juusmiling smiley (ev)

Sinjemaarit August 04, 2011 22:02

Hei

Kupla August 04, 2011 14:12

Mut siis, nää on mun höperöintiä vaansmiling smiley>

Sinjemaarit August 04, 2011 08:37



Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tälle foorumille.

Kirjaudu