Tervetuloa! Kirjaudu Luo uusi käyttäjätili

Lisäasetukset

ja ihan vaan kuumeilustaeye rolling smiley>

Sinjemaarit
August 09, 2011 12:56
Tuli vaan mieleen, että on se muuten aika hullua tämä aika, jolloin menkat pitäs alkaa. Sitä ihminen muuttuu sellaseksi täysin tärähtäneeksgrinning smiley

Mä olen löytänyt itseni kääntelemässä raskastestiä vaikka miten päin, tuijottamaan sitä eri valojen läheisyydessä, pisaamaan siihen uudestaan, hajottamaan koko puikon ( vaikka paketissa sanotaan, älä HAJOTA tätä), raaputtaman hennosti valkoisen kohdan pois, jos vaikka sen alla ois plussaviivatongue sticking out smiley, pissaamaan vuoden vanhoihin ovistesteihin joissa on haalakka viiva, että jos se viiva tummus, niin sehän VOIS merkitä raskautta, mitäs vielätongue sticking out smileyspinning smiley sticking its tongue out

ja uskokaa tai älkää, en edelleenkään tunne jääväni mistään paitsi vaikka nega pamahtas, mutta koska en käytä ehkäsyä, niin nämä piinaavaat päivät on aina sitä jännistystä.

Mulla ei ole testejä, paitsi digitaalisia ovistestejä, joita mietin jo, että jos kokeilis niitä, sillä jos tulee hymynaama, niin TOTTAHAN se on raskauden merkki, eikä oviksen, kun joskus ovistesti voi näyttää kahta vahvaa viivaa ja se voi olla raskauden merkkikin, vaikka se ei olekaan luotettava, mutta näinkin on mulle käynnyt.

Mulla on tunne, että mun kroppa nyt käy vähän liian kovilla kaikesta jännityksestä ja tosiaan, menkat ei oo ees myöhässä, mutta toivosin, että alkas pian, niin loppu taas tältä kiertoa tämä sekopää touhu. Kyl nimittäin välillä tuntuu, että onkohan sitä ihan terve, kun huomaa puuhailevansa noiden testien kanssa kaikkea pöhköägrinning smiley

Mitähän kivaa mä vielä paljasatsin itsestäni, että saisitte leimata ihan hulluksigrinning smileygrinning smileygrinning smiley
Otsikko Kirjoittaja Lähetetty

ja ihan vaan kuumeilustaeye rolling smiley>

Sinjemaarit August 09, 2011 12:56



Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tälle foorumille.

Kirjaudu