Tervetuloa! Kirjaudu Luo uusi käyttäjätili

Lisäasetukset

Huomenta! Pakko kai se tänään käytävä viel apteekissa>

Sinjemaarit
August 10, 2011 08:08
en kyl tänään testaa, enkä varmasti huomennakaan ihan aamusta, ettei turhaan tuu testiä ostettua tai en mä tiedä, sama kai se näillä päivillä olisi testata vaikka tänään, niin pääsisi tästä piinasta.

Ei mulla oireita pahemmin ole, ristiselkä on kiusannut enemmän kun puolen vuoteen ja sitten ollu se eto olo enempi ja väsymys, mutta tosiaan tässä on eletty niin hektisiä ja unettomia öitä, että ei mikään ihme, että menkat myöhästyskin tästä stressistägrinning smiley Ja eihän ne ole edes myöhässä, kunhan taas pitää alkaa miettiä kaikelaista kun on menkat alkamassa, tällästä tää ongrinning smiley

Yleensä oon nähnyt aina plussaunen, kun oolen ollut raskaana, mutta sellasenkin näin yks yö muutama kuukausi sitten, mutta ei osunnu eikä uponnut. Tässä kierrossa näin kyllä kanssmiling smiley Fredriikaoli tulossa meille kylään ja mua hävetti ja nolotti kauheesti, kun meillä oli ihan törkeen sotkustagrinning smiley Sit mä rupesin esittelee sille rskaustestiä, että näätkö, onko siinä kaksi viivaa ja siinä nyt oli selvääkin selvemmät viivat, että pöljäkin ne näki, mutta mä taas touhusin siinä, enkä uskonut näkemäänigrinning smiley

Tää kuumeilu on kyl ihan ok, mutta jotenkin mä en enää hirveesti tykkää jännäillä näillä loppupäivillä. Sellanen tietoisuus, ettei plussaa tule ja sit sitä vouhkaa on kyllä yksi asia, miksi täältä olis hyvä lähteä vöyhkäämästägrinning smiley Kun silloin kun mä pidin vähän taukoa, niin heti sitä itse voi paremmin, eikä ajatellut niin vakavastismiling smiley Unohtas vähän koko homman, kun ei tuon plussan saanti ole niin tärkeää, itseään vaan vähän kiusaa jatkuvilla tikkuun tuijotteluillagrinning smiley

Mutta katellaan, kyllä mä teen tänään sen testin vaikka menkat lorahtaa heti kun sen teen tai viimestään huomenna, mutta siinäpähän oon saanut taas nauraa itselleni ja kuvitelmilleni.

Ja en ukso kylä plussaan, kun ei ovista tosiaan ollut tässä kierrossa ja sen todisti 99% tarkkuudella ovistestit, mitkä aloitin jo kp 6 ja lopetin joskus kp 15 ja viimesen kerran ollaan oltu sillai kp 9, että siitä on jo aikaa, miten lie venähänyt taasgrinning smiley Et EN usko, mutta mua häiritsee noi tikut mihin oon pissaillu ihan huvinvuoksi ja kun niissä jotain näkys( viivan paikka ilmeisesti ja kun tarpeeksi monta kertaa samaan tikkuu ruiskii, niin tummuuhan se viiva vähemmästäkingrinning smiley), niin ei anna nyt rauhaa, jos en tee sitä testiä.

Kp 26/ 23-25
Otsikko Kirjoittaja Lähetetty

Huomenta! Pakko kai se tänään käytävä viel apteekissa>

Sinjemaarit August 10, 2011 08:08

Ajattelin jo aikaisemmin sulle kirjoittaa että

heddeliini August 10, 2011 08:29

Mulla kävi sama mielessä, että mä plussaan kun tyttö on saanut vauvan>

Sinjemaarit August 10, 2011 09:16

qkeqSnKCOHInr

Sitie February 03, 2013 00:38

Hih,ihan samaa mä olen täällä yksikseni pohtinut että

Sininen Enkeli August 10, 2011 11:56

Tulen kuitenkin tänne peukuttaan sulle plussaa ;=))) (ev)

Elli& Keiju August 10, 2011 08:18

Kiitossmiling smiley (ev)

Sinjemaarit August 10, 2011 09:16

Mullahan

tiiti August 10, 2011 08:13

Joo, niinhän se on, että vaikka ois plussa, niin eri juttu kestääkö se>

Sinjemaarit August 10, 2011 09:18



Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tälle foorumille.

Kirjaudu