Tervetuloa! Kirjaudu Luo uusi käyttäjätili

Lisäasetukset

Tervetuloa! Ihanaa, kun tulitsmiling smiley Saadaan tämä hiljainen mökkikyläkin taas kytemään>

Sinjemaarit
November 13, 2010 18:24
kuumuutta, polttavaa vauvakuumetta.

Sun läsnäolo sai jotenkin pienet kylmät väreet ihon pintaan. Meinaan aattelin, että jos tytön saan, niin yks vaihtoehto vois olla Hilima<3 Tuli sellanen jännä fiilis, sellanen, että ihan kun tähtiin oismulle kirjoitettu, että "täältä minä tulen, olin Hilima sulle tai en, mutta yks "Hilima- Henrix Tikan poika ois vielä tulossa" grinning smiley

Et sun nimessä on sellasta taikaawinking smiley

Ja mähän nyt on se vanha tuttu, jäsenkortti on vielä voimassa muutaman vuodengrinning smiley

Mä en nyt vielä sillai kuumeile. Aattelin odottaa seuraavat kuukautiset, katsoa millainen se kierto on ja sitten Tammikuussa alkaa yritykset. Sitä ennen mä pidän megaluokan uudenvuoden bileet, saunon ja nautin punaviiniä juustojen kera, että saan niistä tarpeekseni yhdeksäksi kuukaudeksiwinking smiley
Otsikko Kirjoittaja Lähetetty

Palaa monen vuoden palstatauon jälkeen tänne, omaksi ihmetyksekseenkin winking smiley

Hilima November 13, 2010 16:56

Tervetuloa! Ihanaa, kun tulitsmiling smiley Saadaan tämä hiljainen mökkikyläkin taas kytemään>

Sinjemaarit November 13, 2010 18:24

Mä ihailen

Hilima November 13, 2010 20:29



Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tälle foorumille.

Kirjaudu