Tervetuloa! Kirjaudu Luo uusi käyttäjätili

Lisäasetukset

Miehen sanojen mukaan, vaarallinen tehtävä on suoritettugrinning smiley>

Sinjemaarit
August 22, 2011 09:37
Eilen tosiaan ton oviksen bongasin, mutta ois vissiin pitänyt mennä metsään, että ois saanut temput tehdä rauhassagrinning smiley
No, sehän tietty, että tuosta oviksesta sanotaan, että EI ennen 24h vaan sen jälkeen pitäs touhuta, niin en pitänyt kiirettä, mutta mietin kyllä, että mistäs sitä koskaan tietää. Musta se on aika outoa, että vasta mukamas 24h jälkeen, kun mulla se on ainakin omassa kropassa ihan myöhästä. Mä oon yleensä jo siinä vaiheessa ihan korppu! Joissain sanotaan, että 48h kuluessa, musta se kuulostaa enempi järkeenkäyvältä!

Eilen sitten tuntu kokoajan olevan jollakin pissahätä tms, kun laitettiin porukkaa nukkumaan ja tietty prinsessaa valvotti. 16v ei ollut tullut vielä kotiin ja miestä alkoi jo nukuttaa, kun oli aikanen herätys aamulla töihin. Just kun ruvettiin lämpenee, niin tajuttiin, että makkarin ovi oli auki, prinsessa heräskin, 11v juoksee vielä vessaan ja mä olin, että ei tästä tuu mitäängrinning smiley Jonkinlaisen sähellyksen aikana aateltiin, että nyt on pakko tai koskaan, niin keskenkaiken ulko-ovi käy ja 16v astuu sisään ja makkarin ovi selkosen selällään, kun kissa aukas sen lopullisesti. Prinsessa oli meidän esilämpenemisen aikana jo nukahtanut, mutta heräs siihen ulko-oven jymähdykseen ja kiipes meidän päälle omasta sängystä, kun etsi meidän väliä, mihin uinahtaa.Kipattiin prinsessa sängyn laitaan ja heitettiin tyynyllä ovea pienemmäksi ja toinen korva irti tyynystä kuulostelin, tuleeko joku makkarin oven taa. Mies jälkeen päin sanoi, että luuli jo, että tää homma menee kyllä kalsareille, mutta jostain löytyi vielä ruutia ja muutaman sekunnin päästä sanoi: vaarallinen tehtävä suoritettu! Mä olin, että ai onko vai, kun ei tunnu missään!grinning smileygrinning smileygrinning smiley Oletan että sieltä jotain tuli ja pistin tyynyn persien alle, että jso sieltä tosiaan vauvoja tuli, niin pysyisivät edes sisällä, jos sinne asti tosiaan pääsivät kun tuntu, että kävivät vaan luukullagrinning smiley

No, kello 13.00 pitäs olla se 24h tuntia kulunut, että sen jälkeen voisi sitten OIKEESTI touhuta ja musta tuntuu kyllä, että kaikkien oireiden perusteella ovis meni jo ja mä oon jo kuiva korppu, vaikka ohjeissa sanotaan, että varmin homma ois nakuttaa vasta tänään yhden jälkeen!!Mutta, oli miten oli, aijon vetää miehen samasta ulko-ovesta mistä sisään tulee, suoraan makkariin, niin varmistetaan vielä tämä touhu joka näyttää taas melkoselta touhulta joogrinning smiley Mutta tiedänpähän ainakin, että osa porukasta ei ole tuolloin kotona ja ne jotka on, jää lukkojen toiselle puolelle, kissa mukaan lukien, se on varmagrinning smiley

Eli tässä saitte osa sataviiskyt tarinan Sinjen kuumeilusta ja stoorin: näin meillä pannaan!smiling smiley Nää on vähän teinien juttuja, mutta mähän en oo viel kasvanut aikuiseksi ja senhän huomaawinking smiley Ja joo, mähän en ota TÄTÄ VAKAVASTIhot smileyspinning smiley sticking its tongue outhot smiley Mistä hemmetistä niin muka ees aattelisittespinning smiley sticking its tongue out No mutta OIKEESTI, jos mummo ovuloi nykyään noin kerran vuodessa, niin pakko nää on ottaa vähän .....joltain osin vakavastigrinning smileygrinning smileygrinning smiley
Otsikko Kirjoittaja Lähetetty

Miehen sanojen mukaan, vaarallinen tehtävä on suoritettugrinning smiley>

Sinjemaarit August 22, 2011 09:37

thumbs up grinning smiley (ev)

Andrea August 22, 2011 10:23

grinning smiley

tiiti August 22, 2011 09:44

Se on noissa mammaksi ovistesteissä>

Sinjemaarit August 22, 2011 10:02

grinning smiley

tiiti August 22, 2011 10:07

Niin siis

tiiti August 22, 2011 10:11

Joo, niinhän se on ja tosiaan tuos lukee näin>

Sinjemaarit August 22, 2011 10:30

grinning smiley

Heikko-Peikko August 22, 2011 09:43

grinning smiley Mies on haaveillut jo viikkoja, että milloin pääsee >

Sinjemaarit August 22, 2011 09:52



Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tälle foorumille.

Kirjaudu