Tervetuloa! Kirjaudu Luo uusi käyttäjätili

Lisäasetukset

Se ois istten tämän kierron eteen jyystetty tarpeeksismiling smiley>

Sinjemaarit
August 23, 2011 08:49
Eilen nollattiin tilanne, vaikka olinkin kyl ihan korppu jo. Se vaan, että mua harvemmin yhdyntä sattuu ja eilen kyl vähän sattui, että liekkö tuolla ollut sitten jotain ovismaista tekeillä, että se ois sitten sattunut. Oon nimittäin kuullu, että oviksen aikoihin voi yhdyntäkipuja olla, no mene ja tiedä.

No, katoinpa sitten huvikseni tosta mun vihkosesta, että milloin olen aina raskaaksi tullut ja siinä oli viisi kertaa kp 11, yhden kerran kp 12 ja yhden kerran 13 ja kiertohan mulla on se 23-26.

No, nyt sitten touhuttiin kp 11 ja kp 12, että onhan tossa mahiksia. Oviksen tunnistamisesta touhut tehtiin 8h ja 34 h päästä, eli ns hyvissä ajoin omasta mieelstäni, vaikka olikin vähän rävellystä koko touhu kun toi yks yritti mun takana jotain säveltää.
Meneekö liian ykstyiskohtaisuuksiin?tongue sticking out smiley:Oeye rolling smileyspinning smiley sticking its tongue outmylviispinning smiley sticking its tongue out

No mutta, jos tämä pieni kullannuppu nyt saisi alkunsa, niin toukookuussa vissiin ois hänen synttärinsä. Syntyisi prinsessan 3 vuotis päivänäsmiling smiley

Mutta jos tämä kullannuppu ei saa alkuaan tästä kierrosta vaan enskierrosta, syntyisi hän kesäkuussa, jolloin ei kellään olisi syntymäpäiviä, että sellanen mukava kuukausi täyttää sekin jonkun syntymäpäivällä. No, onhan tässä aikaa sinne 49-vuotiaaksi asti, että katotaan milloin kolahtaa vai kolahtaako milloinkaan. Mitäpä menetettävää tässä nyt enää on, kun kaikki on saatu mitä haluttukin, että katellaan ja ootellaan, vieläkö meille yks onnentäyttämöinen annetaan<3

kp 12/ 26
Otsikko Kirjoittaja Lähetetty

Se ois istten tämän kierron eteen jyystetty tarpeeksismiling smiley>

Sinjemaarit August 23, 2011 08:49



Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tälle foorumille.

Kirjaudu