Tervetuloa! Kirjaudu Luo uusi käyttäjätili

Lisäasetukset

Mä tulin lekurista>

Sinjemaarit
August 29, 2011 15:53
eli oli se gyne. Mulla siis oikealla puolella oli kysta ja sit munasarjassa..öööö...mikä se nyt oli..jokin laajentuma, mikä vuoti nestettä ja mm. kohtuun, joka aiheuttaa sen, että alkio ei hyvin kiinnity ja haittaa raskautta ja se kystakin voi haitata ja voi jopa huonossa tapauksessa aiheuttaa kohdunulkosen, mutta hyvin epätodennäköistä, koska kysta oli hyvin pieni.

No, nyt sitten jännityksellä menin uudestaan ja lääkäri oli vaihtunut . Hyvä niin, koska tuo oli nuorempi ja puheliaampia, edellinen oli vanhemi ja vähän kiireisempi ja sanoi, että onhan sulla noita raskauksia ja ikääkin, että niinkus se ois jokin SYY siihen, että mitäs väliä enää on, vaikka et raskautuskaan. Nää on näitä lääkäreitä ja ihmisiä, joilla on se hemmetin hyvä sympatian ja järjen käyttö, joiden sanavarastoon voi helposti kuulua esmes keskenmenopotilaalle, että onhan sulla lapsi ja olet nuori, että mitäs nyt vaivasesta keskenmenosta alkaa itkeä.

No, mutta nyt se oikealla puolella oleva kysta on hävinnyt! Mutta nyt se on vasemmalla puoleneye rolling smiley Tää on kuulema ihan hyvä juttu, sillä tää nyt aika paljon kertoo siitä, että mulla on ihan normaaleja kystia, jotka tulevat ja menevät. Se munatorven laajentuma oli pienentynyt, ensin sitä ei edes löytänyt ja sit huomaskin ja taas e hävis, johon sanoi, että näinhän nää oireilee, että ei tässä mitään isompaa juttua ole. Siellä oikealla puolella oli keltarauhanen ja sanoi, että se on hyvä merkki siitä, että ovulaatio on tapahtunutsmiling smiley

Lääkäri sanoi, että yrittäkää nyt aktiivisesti tosi paljontongue sticking out smiley Apua, kauhia kotiläksylääkityssmiling bouncing smiley Ja jos ei kolmeen kuukauteen oo natsannut, niin sitten laitetaan siihen munatorveen missä on sitä nestettä, sellanen klipisi, ettei se neste pääsisi sinne kohtuun. Helppo toimenpide.

Multa otettiin vielä verikoe ja siitä varmistetaan nyt ihan rutiininomasesti, että kysta on tosiaan ihan vaaraton. Sanoi että soittaavat jos jotain on, muuten ei, mutta sanoi, että siinä ei varmaan oo yhtään mitään, kun on niin pienikin ja just tullut, että varmaan just tosiaan näitä ohitulevia ja meneviä kystia.

Sanoi sitten vaan, että kyllä mulla kaikki viittaa siihen, että raskaudelle on vielä hyvät mahdollisuudet, kaikki näyttää tosi hyvältä muutensmiling smiley Sitä ei osannut sanoa, että olenko jo raskaana, sillä näillä kiertopäivillä se on aika mahdotonta ja hänelä ei nyt tietystikään ollut aikaa kohtua alkaa syynätä sen enempää vaan keskittyi näiin munatorviin.

Mutta kp siis 19, eilen mua nippaili hirveesti tisseihin, valkovuoto on hiukan lisääntynyt, mutta muita oireita ei ole. Eihän sitä koskaan tiijä, mutta oireiden mukaan, en elättele ees toiveita tai ala höperöimään, nyt maltti on valttiasmiling smiley
Otsikko Kirjoittaja Lähetetty

Jotain PINOA tällekin viikolle, kiitos!

Andrea August 29, 2011 13:56

-->>

Beata August 30, 2011 12:07

Mä voin alkaa kohta jännäileen =)

Napsuneiti August 29, 2011 21:42

Mä tulin lekurista>

Sinjemaarit August 29, 2011 15:53

Hyviä uutisia siis =)

Napsuneiti August 29, 2011 21:44



Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tälle foorumille.

Kirjaudu