Tervetuloa! Kirjaudu Luo uusi käyttäjätili

Lisäasetukset

Juu, kiitti vaan onnitteluista>

Sinjemaarit
September 01, 2011 21:19
elämän tuulet pyörähtelee tosiaan vähän jännällä tavalla elämässä.

Mä tein tänään raskaustestin, mutta täysin nega oli. Kiertopäivä on jotain 21-22, pitäs ehkä jotain jo näkyä, mutta uskon, että ei tule mitään näkymään.

Mä tuun vielä ton kp 1 lätäsee tänne ja päätän siihen tän kuumeilun. Vois aatella, että no plussaan se ois pitänyt päätyä ja niinhän se vähän onkin, mutta ei minua tuo tuleva kp 1 harmita. Nyt on vuosi siitä, kun viimeksi tulin raskaaksi, tähän on hyvä päättää tämä kuumeilu.

Mä en ala nyt mitään hyvästejä palstalle heittää, koska ne tuntuu tosi ikävälle ja kun tyhmä sitten tullakin takas, kun häntä koipien välissägrinning smiley No, siksipä mä sanonkin vain heipat ja EHKÄ nähdään, ehkä ei, mutta palstataukoa on nyt luvassa.

Tekee ihan hyvää laittaa ajatukset ihan muualle. En tosiaan lopeta kuumeilua, mutta en ehdi täällä palstailee. on helpompaa itsellekin kun pistää pisteen palstailuun, niin ei ees tuu tänne, koska sitten sitä jämähtää hyvin nopeasti tänne ja se ei ole tarkoitus. Nyt kun tiedän, että en ole illalla kotona, niin haluan olla sitten 100 % lasten kanssa päivät. Kyllähän toi oma aika jää minimiin, kun yleensä olen illat antanut itselleni vapauden saunoa, kattoo telkkua, nettailla jne, mutta nyt sitten oon töissä. Työ on kuitenkin henkireikä ja toisaalta sitä "omaa aikaa", mutta viikonloppusin taitaa aika mennä sitten kämppää hinkatessa ja telkkarinauhotuksia katsoen, mitä ei ole viikolla kerennyt nähdä, varsinkin kun salkkarit ja kotikatu on pakko katsoa.

Mutta en mä täältä mihinkään ois lähtenyt, ellen ois saanut töitäsmiling smiley Mutta nyt kun sain ja tiedän, etten ehi täällä olemaan, niin en sitten halua käydä vaan kiireessä tänne tilastoimassa, että missä mennään, kun hyvä on itsellkin olla tietämättä ja jos tiedostankin, enhalua tehdä siitä numeroa. Helpottaa omaa kuumeilua, kuumeilla yksinsmiling smiley

Mutta tähän nyt jo sanon, että kurkkaan tänne aina viikottain, se on varma ja toivotan oikein ihania plussatuulia kaikkille<3 Ihania ootte ja kyllä tääällä on ollut ihanaa olla tämä 10 vuottagrinning smiley Mutta ehkä sekin jo kertoo sen, että aikaansa kutakin ja nyt puhaltaa uudet tuulet ja tässä tuulahduksessa on oikein hyvä elää ja ollasmiling smiley
Otsikko Kirjoittaja Lähetetty

Juu, kiitti vaan onnitteluista>

Sinjemaarit September 01, 2011 21:19



Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tälle foorumille.

Kirjaudu