Tervetuloa! Kirjaudu Luo uusi käyttäjätili

Lisäasetukset

Huomenta! Täällä>

Sinjemaarit
September 05, 2011 08:14
kp1!

Oireita tossa vähän oli, mutta ne lopahti sitten, kun alkoi lähesyä kp 20, että tiesin miten tulee käymään.
Mä luulen, että oltiin sittenkin vähän liian myöhään liikkeellä, ois pitänyt aloittaa päivää ennen.
Enskierrossa sitten viisaampi, että aletaan kuhertaa jo kp 9 tienoillawinking smiley

Mutta tosiaan, nyt mä sitten huomenna alotan työt ja en ehdi enää koneella olemaan. jos tänne aamusta tuun, se kostautuu mulle iltapäivästäsmiling smiley Täytyy vaan heti aamusta laittaa kämppä ojennukseen, kun lähtee leikkipuistoon, niin sitten ei jää kun ruuan laitto kun tulee puistoista ja saa hetken levähtää, ennen töihin lähtöä. Elikkäs, on siis korkea aika jättäytyä palstalta. Katotaan siis miten mä täällä enää pyörin, pyörinkö ollenkaan, uskon niin, että en enää tänne omia juttujani laita, koska se helpottaa mun elämää ja kuumeilua. Varsinkin kun lähtökohdat on selkeä, etten raskaudu enää helposti, niin eiköhän tää vuoden palstailu nyt riittäne täällä.

Laita andrea viestiä feissariin, jos poikkeatte vaatenyssäkkänne kanssa tätä kautta. Toivottavasti pääsisitte sitten päivästä käymään, koska klo 15 mun täytyy lähteä töihin. Meilläkin viikonloppuna mökille lähtö, että nyt kun on auto, niin mökkeillään usein tässä ennen talven tuloa. Senkin takia, koneelle ei enää ehdi edes viikonloppuisinkaan.

Plussaonnea kaikille! Mä uskon ja toivon, että vielä mä täräytän plussan, koska liian vanha ja liian isoja juttuja tuolla hedelmöitysrintamalla ei ole, miksei raskaus voisi alkaa. Voihan siihen mennä aikaa, mutta mikäs kiire tässä valmiissa maailmassa on. Ja jos en raskaudu, ei elämä siihen kaaduwinking smiley Hyvä näinkinsmiling smiley
Otsikko Kirjoittaja Lähetetty

Huomenta! Mitä uutta tähän viikkon?

Andrea September 05, 2011 07:54

. (ev)

Varena September 05, 2011 08:28

Huomenta! Täällä>

Sinjemaarit September 05, 2011 08:14

Ja>

Sinjemaarit September 05, 2011 08:15



Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tälle foorumille.

Kirjaudu