Tervetuloa! Kirjaudu Luo uusi käyttäjätili

Lisäasetukset

Huomenta! Jaa-a

Elli&Keiju
September 09, 2011 07:40
minulla ei sitten menkat alkaneet ollenkaan..Sinä päivänä kun menkkojen piti alkaa niin tunsin ovis-oireet tosi vahvana, eli nyt saapi menkkoja odotella?! En tiä miks noin kävi? Ei oo ennen pillerien lopetus tehny mun kierrolle mitään, kaipa se on se ikä sitten winking smiley Mulla on kyllä paino tippunut aikasta paljon ja aika lyhyessä ajassa, voiskohan se olla syy?? Nooh odotellaan ja kattellaan mitä tulee ja millon tulee. Kunhan nyt tänä vuonna tasaantuis, jos ihan yritään uskallettas ;=) Arki on tällä hetkellä ihanaa! Esikko nauttii koulussa, tosikko viihtyy eskarissa ja Keijunen mun kanssa kotona. Ollaan löydetty kiva rytmi päiviin, ja muutto tänne ihmisten pariin on helpottanut monia asioita. Olen alkanut juoksemaan koirien kanssa, ja se on iihan huippua, minä nautin ja koirat nauttii ja keiju jaksaa olla kyydissa kun lenkki ei kestä kauaa. Suhde mieheen on parempi kuin koskaan, ja kaikki on mutenkin loksahtanut paikoilleen elämässä. Kaipuu silti yhteen pieneen on kova <3 Ihanaa vloppua kaikille!!
Otsikko Kirjoittaja Lähetetty

Huomenta! Jaa-a

Elli&Keiju September 09, 2011 07:40



Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tälle foorumille.

Kirjaudu