Tervetuloa! Kirjaudu Luo uusi käyttäjätili

Lisäasetukset

Päivää! Taas äänessä, mutta kestäkää, sillä en mä aijo olla täällä enää>

Sinjemaarit
November 16, 2010 14:14
vuosia pyörimässägrinning smiley Toivottavasti!winking smiley

Joo, kai mä pikku hiljaa alan voida oikeesti paremmin. Tänään käytiin lasten kaa jumpassa ja sieltä mentiin äidin luo taas lounastauolle, kun eskarilaisen hakuun oli vielä aikaa. Alan nähdä positiivisia asioita tässä, että pääsen äidin luo tosi usein<3

Mä matkalla siinä katselin omakotitaloja ja useimmat näytti kauhean pimeiltä ja kolkoilta. Oli vain muutama omakotitalo, mikä viehätti niin paljon, että olisin voinnut heti mennä ovesta sisään, kuin kotiini. Jotenkin aattelin siinä niitä omakotitaloja katsellessa, että erittäin harvan koti näyttää tähän aikaan vuodesta kauniilta! Nyt vaan on niin pimeä aika, että varmasti sekin heijastuu oikeesti tähän omaan henkiseen tilaan ja omaan kotiin, että kun aurinko ei paista, niin se ei todellakaan paistagrinning smiley Monilla oli jo joulukyntilät ikkunassa, siinä valon toivossa ilmeisesti. Mies tuumas eilen, että monia masentaa taas kevään aikana, että silloin itsemurhat lisääntyy. On siinä keväänkin tullessa jokin pimeä jakso, mutta kyllä musta tää marraskuu on se kaikkein pahin ja siihen ei kyllä kaipaisi ainakaan mitään ikävää tai ei sen ikävän käsittely ole kyllä koskaan helppoa, oli mikä vuodenaika tahansa.

Ja siellä jumpassa. Siellä oli neljät kaksoset!!!! Ohjaaja sanoi, että täällä Puistolassa on sellasta omituista säteilyä, joka teettää noita kaksosiagrinning smiley Oli ne suloisia<3 En mä nyt mitään kaksosia ala toivomaan, kun ei sitä yhtäkään meinaa saada ja siinäkin on riskit, ja kaksosissa tuplariskit, mutta jotenkin taas jokin omituinen tunne valtasi mun kehon, että vielä minäkin sen raskauden tulen kokemaan, joka päättyy onnellisestismiling smiley

Ja tuli vaan mieleen tuo mun keskenmeno, että mikähän tarkoitus sen oli päättyä oikeesti samana päivänä kun oli ultra! Mitä jos mulla ei olisi ollut sitä ultraa ja viikonloppu edessä! Mä olisin varmasti säikähtänyt sitä vuotoa aivan sairaan kamalasti ja mennyt pitkälleni lepäämään ja sit jos oisinkin mennyt vessaan ja sieltä ois pudonnut se, mikä sieltä nyt ekaks putos ja ei ollut kovin kiva näkysad smiley Ja kun en ois tiennyt, oliko se mikä putos kuollut vai ei???! Joku halus vissiin säästää mua edes hitusen, mutta miten hemputissa voi just suunilleen parin tunnin päästä ultrasta alkaa vuoto! Tuhrulla se alkoi, mutta muuttui hyvin nopeesti veriseksi. Ja 12 viikkoa pidetään rajana ja just 11+5 alkoi keskenmeno. Kiitos vaan! Ois hemmetti mennyt aiemmin. Mutta menihän se mun yks raskaus viikolla 13+ kesken, että ei tuo 12 aina niin kerro koko totuutta...eikä mitkään raskausviikot. Jotenkin inhottavaa, että ikinä ei pysty ihan täydellä ilolla ja huolella raskaudesta nauttia, mutta pakko on vaan pitää sitä toivoa yllä.

Mutta, vähän toivekkaammalla mielellä tässä ollaan ja tiedätekös mitä? Mulla on tänään vika kurssi ja lähden sinne ajoissa, sillä menen sitä ennen jouluostoksillewinking smiley Huomenna tapaan eritäin hyvän ystävän, jonka kanssa mennän pitkälle kävelyretkelle ja saan itkeä hänen olkapäätä vasten sen kaksi tuntiasmiling smiley Purkaa tätä pahaa olo nyt jollekin kasvokkain, niin säästytte tekin näiltä mun jorinoilta...ehkägrinning smiley Mutta kun mä en ole vielä kenenkään kanssaan ääneen puhunut tästä keskenmenosta, kun mieheni, ja se ei oikein riitä, kun kaipaan oikeesti ihmistä joka jaksaa kuunnella, ilman että alkaa itse voida pahoin. Minun mies kun alkoi voida niin pahoin minun puolesta, että joutui menemään pitkälleen silloin kun mä ähkin siellä veskissä. Ja sit hän nukahti! Heräs kun kaikki oli ohi ja kipitin kaksinkerroin sänkyyn nukkumaan. Seuraavana päivänä kuunteli, mutta näki niin naamasta, että kun hänelläkin on paha mieli, niin ei meistä taaskaan ollut toistemme tukijoiksi. Halattiin vaan ja yritettiin ymmärtää tapahtunut, mutta siinä ois taas pitänyt olla se kolmas osapuoli antamassa neuvojasmiling smiley Ja mies oli vielä kipeenä, kuumeessa ja ääni oli kadoksissa, ei siis yhtään tullut ääntä!!!! Vieläkin puhuu kun ois äänenmurros menossa, mutta saa jo jotain selvää puheesta, kun ei tartte kuiskata. Et miten voi sattua just tähän viel se, että mieskin on ihan sairaana, henkisesti ja fyysisesti. On tää kyl ollut!
No, mutta, nyt lähden taas pärpättämästä tästäsmiling smiley

Neljäs päivä keskenmenosta, mutta nyt mä liikkunut suon reunalta jo muutaman metrinwinking smiley...tällä menollahan sitä ollaan kohta raiteella hyppäämässä plussajunaan, siis junaan, ei sen allegrinning smiley
Otsikko Kirjoittaja Lähetetty

Päivää! Taas äänessä, mutta kestäkää, sillä en mä aijo olla täällä enää>

Sinjemaarit November 16, 2010 14:14



Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tälle foorumille.

Kirjaudu