Tervetuloa! Kirjaudu Luo uusi käyttäjätili

Lisäasetukset

Huomenta! Täällä tuo vuoto näköjään poukoilee miten sattuu>

Sinjemaarit
November 17, 2010 08:39
välipäiviä on kun ei vuoda yhtään ja sitten taas päiviä, kun ihan kunnolla. Ihmeen paljon tota raskausmatskua kohtu sisältääkin.

Mä kävin eilen fillaroimassa entisen kämpän kohdalla ja vähän haikeelta tuntui, kun katsoin mustia ikkunoita. Ketään sinne ei vielä ollut muuttanut ja vaikutti niin yksinäiseltä se koti. Mutta sitten mä tajusin, että eihän sillä kodilla nyt eämänhenkeä olekaan, vaan sen sydän on siirtynyt vaan uuteen kohteeseen ja kas, alkoi tuntua paremmaltasmiling smiley

No, nyt kai alkaa se "normaali" koti-ikävä sitten, tuo "ahdistus" alkaa hiukan helpottaa.

Mietin tuossa, että täytyy katsoa mitkä on fiilikset, kun ne ekat menkat alkaa. Voishan sitä jo silloin aloittaa tosi yrityksen. Eihän tässä nyt kahtia menkkoja tarvitse odottaawinking smiley Ja mä en usko, että taas kävisi samanlailla, en tahdo uskoa! Mä taidan hommata sen laitteen, millä voi kuunnella pikkusen sydänääniä<3 Alkuraskauden ultraan tuskin menen kuitenkaan, koska sillä ei ole mitään merkitystä, koska ennen 12 viikkoa yleensä normaalisti se keskenmeno tapahtuu. Mulla nyt oli se yks raskaus jossa pieni vastasi viikkoja 13+, mutta haluan uskoa, että siihe oli muut syyt, miksi niin kävi, ei enää kehityshäiriö.

Meillä on pikkusin nyt kuumeessa, joten vietämme kotipäivää.
Otsikko Kirjoittaja Lähetetty

Huomenta! Täällä tuo vuoto näköjään poukoilee miten sattuu>

Sinjemaarit November 17, 2010 08:39



Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tälle foorumille.

Kirjaudu