Tervetuloa! Kirjaudu Luo uusi käyttäjätili

Lisäasetukset

Huomenta! Täää on niin hilajnen palsta, että mä nyt löpisen tänne>

Sinjemaarit
November 18, 2010 09:30
kaikkea muutakin kun kuumeeseen liittyvää, niin mä tuun ainakin kuulluksgrinning smiley Hyvä etu tässä on se, että täällä mun ääneni tulee paremmin kuuluviingrinning smileygrinning smiley

Mutta greit-saa...pas mikä aamu! Ikkunasta näin ihana valkoisen maan, mutta mitä se on käytännössä. Päätettiin lähteä pyörillä, mutta pojan pyörä ei kulkenut yhtään. Lumi tarketui ketjuihin ( ei lokarii) ja renkaisiin. Rakennustyömaan takia, oikopolku on suljettu, joten 2.4 km matka, on nykyisin yli 3km. Työnnän kahta pyörää aivan auraamatomalla tiellä. Ollaan kävelty 2.4km, kun huomaan koulun kellosta, että ollaan kävelty jo 40 minuuttia ja aamupala on alkamassa. Juostaan loppumatka! Tulessa oikasen metsätien kautta, aivan kun lumipellossa kävelisin. Vanha mies tulee hymyillen vastaan. Seisahdun katselemaan "malaismaisemaa" ja kolmea kaunista hevosta. Ennen eskariin oli matkaa 2 minsaa, hehsmiling smiley Jatkan matkaa ja päätän huomisesta alkasen ryhtyä hevoseksi. Pulkka perään ja vetämään.

Matka kesti 8.30-9.00. En ehtinyt laittaa ekaluokkalaista kouluun, joten hän meni kouluun lenkkareissa!

Parin tunnin päästä työnnän tuplarattaita, jotka painavat kahden istujan vuoksi noin 30kg ja 6km...eskarilainen joutuu kävelemään.

Sanoin lapsille aamulla, että joka ostaa mulle joululahjaksi kuntosalikortin, niin mä annan sellaset lumipesut, ettette oo ikinä saanu!smiling smiley

Eilen mä kävelin 20km, edellisenä päivänä fillaroin 25km. Mutta tiedättekö, musta tuntuu siltä hyvältä! Ihan kun mulla ei olis ikävä kotiin???? Päälimmäisenä ei tunnu siltä, että oispa ihanaa olla edelleen raskaana. Tuolaiset itserääkkäys ajatukset on kadonnut. On jokin mieletön onnen tunne mikä on alkanut valtaamaan mua. Mähän saan olla kiitollinen, että mä saa vielä kuumeilla? Vielä ehkäpä kokea sen plussan ja nyt mulle on annettu mahdollisuus NAUTTIA niistä asioista, koska edelliset hautautui niin sen kaiken kiireen keskelle. Mä ehkä saan pullistella isonmahani kanssa kesällä, näyttää sitä kaikille ja toiveenani olisi saada siihen marraskuun harmauden kynnykselle ihana nyytti kotiin<3


Mä taidan voida kaikesta huolimatta aikas hyvinsmiling smiley Mulla on ihan onnellinen olo<3

Tänään mä leivon sämpylöitä ja ripustan muutaman jouluvalon, pistän takkaan tulen ja sytytän muutaman kynttilän<3
Otsikko Kirjoittaja Lähetetty

Huomenta! Täää on niin hilajnen palsta, että mä nyt löpisen tänne>

Sinjemaarit November 18, 2010 09:30

Ja anteeksi noi kirjoitusvirheet! Mun pitäs oppia esikatselemaan kirjoitukseni>

Sinjemaarit November 18, 2010 09:35

en mä huomannut mitään kirjotusvirheitä grinning smiley

Andrea November 18, 2010 11:15

Justgrinning smiley (ev)

Sinjemaarit November 18, 2010 14:51



Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tälle foorumille.

Kirjaudu