Tervetuloa! Kirjaudu Luo uusi käyttäjätili

Lisäasetukset

Tykkään lumesta, kun ei tartte työntää rattaita kinoksissasmiling smiley Tänään olin koiran kaa>

Sinjemaarit
November 20, 2010 14:04
metässä ja luminen metsä oli aiavn ihana. Koira aivan innoissaan. Minä aina niin harmittelin koiran puolsta, kun asuttiin kerrostalossa, että ei ole tarpeeksi virikkeitä. Nyt on, saa juosta vapaana metsässä<3

Me siirrettiin pinnasänky varastooneye rolling smiley Tarkotus oli, että vauva tulee siihenja jatkosänkyyn prinsessa, mutta koska kävi miten kävi, en ala kuitenkaan toivomaan liikoja ja pitämään pinnasänkyä unelmieni toivossasmiling smiley Prinsessa kuitenkin tulee jo pinniksestä pois itse, joten ei sitä tarvise.

Pinniksen tilalle laitetaan tietsikka. Ja saahan se pinniksen siihen sitten, jos tarvetta tuleesmiling smiley Mä huomasin samalla, kun siivosin prinsessan kaapin, kun siirrettiin senkin paikkaa, että siellä oli vielä yksi ehkäsyrengassmiling smiley Ajattelin käyttää sen pois. Nyt kun en halua VIELÄ raskaaksi, niin parempi ehkästä. Haluan sitten tammikuussa katsoa, mikä on tilanne, mutta nyt on ihan olla vaan...eikä mua oikein kuumeilutakaan...tuskin taaskaan sellanen megaluokan kuume edes tulee, mutta en sitä odotakaan. Nyt vaan tiedän, että on hyvä ottaa rennostismiling smiley

* juo kahvia ja napostelee loput suklaakonfehtit rasiasta*
Otsikko Kirjoittaja Lähetetty

Hu..huuu Hu..huuuu-Huomentaaaaaa!!!!! (ev)

Sinjemaarit November 20, 2010 09:21

Iltaa!

*Napsuneiti* November 20, 2010 17:20

Kummasti sitä kodissa riittä aina sitä työmaata. >

Sinjemaarit November 20, 2010 21:33

huomenta

Hilima November 20, 2010 10:00

Tykkään lumesta, kun ei tartte työntää rattaita kinoksissasmiling smiley Tänään olin koiran kaa>

Sinjemaarit November 20, 2010 14:04



Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tälle foorumille.

Kirjaudu