Tervetuloa! Kirjaudu Luo uusi käyttäjätili

Lisäasetukset

Iltaa.Niinhän siinä sitten kävi, että se vuoto ei loppunut!>

Sinjemaarit
November 28, 2010 19:17
vaan se vaan lisäänty ja kun olimme nauttineet tuhdin ihanan illallisen puolikkaan punaviinilaisillisen kera ja toisenpuolikkaan vetelin suklaakonfehtien kanssa jälkiruuaksi, alkoi sellainen vuoto, että oksat pois.Istuin pytyllä ja sitä vuotoa vaan lorisemalla tuli kokoajan. Nappasin äkkiä vanhan hammasmukin ( juu,heitin sen sitten pois) ja pistin alle, että kuinka paljon sitä vuotoa oikein tulee ja minuutin sisällä oli milte muki täynnä! Ja eiku jatkui....

Soitin äkkiä naikkarille ja eiku näytille ja sinne jäin. Ultrattiin ja todettiin,että raskausmatskua on vielä todella paljon ja niinpä sain sitten tabut taas, nyt suun kautta otettaviksi ja toivottiin, että vuoto tuli kaikki pois, mutta se jämähti kun seinään! Hirveä palelu alkoi, olin aivan jäässä ja hytisin viiden peiton alle täristen. Kaiken kukkuraksi oli aivan kamala jano, koska olihan viimenen siemasu ollut kuiva punaviini pepperoni yms tulisten mausteiden sisältämä kebabsafka! Vielä kun oli flunssa päällä, niin aloin jo nähdä silmieni edessä jaffapullon ja kielloista huolimatta oli pakko mennä vessaan juomaan vähän vettäja sitten sainkin nukuttua koko yön.

Aamulla lähdin kävelee käytävälle, että vuotoon saataisiin vauhtia, mutta ei mitään! Ultrassa edelleen se kasa matskua ja päätettiin, että nyt ei auta kun kaavinta, että tää vuoto on pakko saada loppumaan ja se voi aiheuttaa ielä tulehduksenkin, jos se ei lähde pois. Niinpä sitten kaavintaan.

Kolmelta sain jo ruokaa ja nestettä ja viideltä tuli mies hakee kotiin<3

Tuolla sairaalassa kerkesi kuulkaa taas ajatella kaikenlaista, mutta siitä siten enemmän huomenissa, sillä nyt mä lähden lepäämään. Olo on kerrassaan nyt loistava, uskokaa vaangrinning smileyVaik lauantai oli ihan paska päivä, niin tää päivä on taas ihan hyvä Mä oon niin tyytyväinen, että toi vuoto oikeesti saatiin nyt loppumaan.Toki sitä vuotoa vielä on, mutta tiedän, että sellä kohdussa ei nyt oo mitään klönttejä.

Ai niin ja kaksi kystaa oli munasarjassa. Niitä seuraillaan ja tsekaat jälkitakastuksen yhteydessä, että mitä nille tehdään.Toivoivat, että malttasin odottaa seuraavat menkat ja sitten vasta vauva puuhiin ja maltanhan minäwinking smiley
Otsikko Kirjoittaja Lähetetty

Iltaa.Niinhän siinä sitten kävi, että se vuoto ei loppunut!>

Sinjemaarit November 28, 2010 19:17

No voi että mikä härdelli siitä sitten seurasisad smiley

Sininen Enkeli November 29, 2010 07:40

Kiitti<3 Ja sullekin tsemppiä>

Sinjemaarit November 29, 2010 09:42

siis tarkotin>

Sinjemaarit November 29, 2010 09:45

No, nyt kävinkin lukemassa, että kaikki on hyvin, oikein hyvä<3>

Sinjemaarit November 29, 2010 09:47

Voi

emmaliini November 28, 2010 21:58

Oho, no johan oli kurja loppu viikonlopulle!

Napsuneiti November 28, 2010 20:04



Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tälle foorumille.

Kirjaudu