Tervetuloa! Kirjaudu Luo uusi käyttäjätili

Lisäasetukset

Huomenta! Meinas naama jäätyä aamulenkilläsmiling smiley>

Sinjemaarit
November 30, 2010 08:31
mutta kaunista siellä on, lumi ja jouluvalot sopii hyvin yhteen.

Joo, saisi vaan parantua tästä räkiksestä. Yskä on ja limaa irtoo. Vatsaakin hiukan nippailee, että eihän tässä toki ihan hirveen hyvässä kunnossa olla, mutta ihan ok- olossa kuitenkin.

Eilen illalla vielä askarreltiin 10v kanssa joulukalenteri. Saatiin vihdoin valmiiksi ja siitä tuli kyllä ihan hienosmiling smiley Huomennahan se olisi sitten se H- hetki lapsilla, että saavat avata ekan luukun. Järisyttävää, että kohta on jo joulukuu, ja en tietenkään ole ostanut juuri yhtään joululahjaa. No, kyllähän sitä ehtii.

10v kertoi eilen, että isotuhon luokalle oli tullut uusi oppilas, poika. Tämä poika istuu nyt isotuhon viekussa ja heistä on tullut kaverit. Hassua tässä on se, että tämä poika asuu nyt meidän entisessä asunnossasmiling smiley Minusta se on aivan mahtava juttu, vaikka pientä mustasukkaisuutta koenkin, mutta ajatuksena se on kuitenkin ihana. Nythän isotuho saattaa päästä kurkkaa entistä kotia ja jopa minä, jos joskus vien ja haen isotuhon sieltä synttäreiltäsmiling smiley Eli envälttämättä sulkenutkaan ovea lopullisesti perässäni.10v ei kyllä ikuna haluisin muuttaa entiseen kotiin, sanoi, että tämä on niin ihana koti<3 ,vaikka on koko ikänsä asunnut edellisessä kodissa. 15v ei kans haluisi enää muuttaa takas ja ei nuo isommat pojat ole ainakaan kertaakaan sanonut, että haluuvat " kotiin". Toisalta mä uskosin, että he olisivat vielä valmiita muuttamaan ilomielin entiseen kotiin, jos olisi mahdollisuus. Paitsi minäeye rolling smiley,ihan helposti voisin muuttaa takas, ei tekisi yhtään kipeetä! Onneksi on takaportti, että sinne pääsisi takas jos haluisi, kun siellä asuu yks tyyppi 4h+köökissä yksinään ja se haluisi sieltä pois, mutta ei saa uutta vuokra-asuntoa, ennen kun on maksanut vesivahingon tuottamat velat.Mut en mä ny niin hömelö ole, että lähtsiin takas...johan nuo lapsetkin sekois ja ei siitä nyt enää sillai mitään tulis...eikä se ny totta vieköön olisi järkevää!grinning smiley Eikämua enää ahistakaa niin paljon, alan vähän jo " toipua" tästä järkytyksestägrinning smileyTai toivon mukaan alan, koska kyllähän tää henkissti on ollut tosi rankkaa.En tajunnut, että näin kova pala olisi purtavaksi, enkä tajunnut, että noin paljon tykkään entisestä kodistani...aarggg, nyt mä taas menin tähän aiheeseeneye rolling smileyeye popping smileyyrittäkää kestää mua, pleasegrinning smiley

joo, mutta tänään ei pitäs vissiin lähteä mihinkään. Kahvin keitto ei nyt tunnu onnistuvan vaikka olen jo toista kertaa yrittänyt saada kahvin valmiiksi. Jos ei aamulla meinaa kahvinkeitto onnistu, päivästä tulee aika vaikea*tietää*.Mut nyt mä mietin, että lähettäskö jumppailee, sit mummolaan ja illala mennään tekemään joulukorttteja pikkutuhon eskariin<3 Sanoin vaan tolle taaperolle tossa, että kohta lähdetään jumppaan, niin meni peiton alle piiloo, että jooeye rolling smiley
Otsikko Kirjoittaja Lähetetty

Huomenta! Meinas naama jäätyä aamulenkilläsmiling smiley>

Sinjemaarit November 30, 2010 08:31

niin jäätyi naama päivälenkilläkin.

Napsuneiti November 30, 2010 18:13

Se on kyl ihanaasmiling smiley Mä niin toivosin itseni kohdalla>

Sinjemaarit November 30, 2010 21:52



Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tälle foorumille.

Kirjaudu