Tervetuloa! Kirjaudu Luo uusi käyttäjätili

Lisäasetukset

Huomenta! Ja oikein mukavaa joulukuun 1. päivää kaikillesmiling smiley>

Sinjemaarit
December 01, 2010 08:40
Me lähdetään kauppaan ja mummolaan lettuja paistamaan.

Mulla on jotenkin mielettömän hyvä fiilissmiling smiley Sellanen ahdistus on tosiaan häipynyt pois ja jäljellä on enää sellanen haikeus ja pieni koti-ikävä ja pieni mustasukkainen olo nykyiisiä asukkaita kohtaangrinning smiley Mutta tosiaan, meidän isotuho menee käymään tänään entisessä kodissa, kun siellä asuu nykysin hänen kaverinsa, joka siis tuli äskettäin uutena oppilaana luokkaan ja sai paikan isotuhon vierestäsmiling smiley Sanoin sitten isotuholle, että sano sitten pojan äidille, että ei tarte kertoa missä on vessagrinning smiley Sit leikilläni sanoin, että sano, että jos ette tykkää asua tässä, niin voidaan tehdä vahtarit, niin siishen isotuho sanoi, että " Ei ikinä!". Siis mä olin varma, että isotuho kaipaa vielä entiseen kotiin, mutta ei todellakaan! Ja kun kyselin pihakavereista, niin sanoi, että ei sekään ollu kiva, kun se aina halusi kiivetä puihin ja ei sekään ollut kiva, kun se kiusasi jne! Ja sit mä itsekin muistin aina ne kerrat, kun selviteltiin tilannetta naapurin vanhempien kanssa ja joku tuli ovelle, että teidän poika löi meidän poikaagrinning smiley ja kun ikkunasta huusin, että pis ieltä kuusen latvasta ja äkkiä ja huh, mikä stressi!grinning smiley
Eli alan palata todellisuuteen, tähän ihanaan rauhaan ja ihanuuteen, mikä nyt vallitsee ja tosiaan, mun kaikki lapset tykkää asua täällä, niin miksi sitten en minä? Täytyy lopettaa nää höpötykset nytsmiling smiley Mut tietty huomasin sitä mustasukkaisuutta 10v puheessakin, kun sanoi, että joku nukkuu nyt hänen huoneeseen, höh!grinning smiley Ja mäsain kuulla , etämedän partsilla olivat olleet vanhemmat tupakilla, niin heti aattelin, että voi kuinka monet itkut ja naurut tuolakin parvekkeella ollaan tunteiltu. Onhan se haikeeta, mutta nythän me päästään vähän kun takas uuteen kotiin, kun isotuhokin pääsee sinne leikkimäängrinning smiley

Mutta ihana, mukava ja jouluinen fiilis on kyllä itsellä.Sellanen onnellinen höppänä olo, sellanen olo, että ois niin kutkuttavaa päästä jo yrityksen makuun ja kun tietää sen, niin täähän on kun just sellasta tonttumaista salamyhkästä touhua, saa vähän jännittää, että milloin saa alkaa yrityksen. Saa alkaa kuumeilla ja sen plussankin vielä ehkä kokea.Ihanaa<3
Otsikko Kirjoittaja Lähetetty

Huomenta! Ja oikein mukavaa joulukuun 1. päivää kaikillesmiling smiley>

Sinjemaarit December 01, 2010 08:40

<3 (ev)

Heikko-Peikko December 01, 2010 21:42



Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tälle foorumille.

Kirjaudu