Tervetuloa! Kirjaudu Luo uusi käyttäjätili

Lisäasetukset

Saako alkaa ho...ho...horiseeeesmiling smiley>

Sinjemaarit
December 02, 2010 14:21
vauvakuume, se tuli! Siis se on vaan jotenkin ollut kadoksissa ja nyt se vaan tuli! Mieletön fiilis, ihan mahtava! Mä luulin, että mä en enää koe sellasta vauvakuumetta, että oksat pois, mutta ehkä mä oon antanut nyt niin paljon itselleni aikaa, että jeps, nyt se tuli. Tänään...kun kävelin tuolla ulkona....sitä tunnetta on vaikea pukea sanoiksi...mutta mä näin jotain sellasta edessäni, niin kuin olisin hypännyt ajassa tulevaisuuteen ja mä näin siinä itseni ja mulla oli mieletön onnen tunne ja vielä mielettömämpi maha.

ja mä vuodan siis vieläkin, eli joo, en tiedä milloin sitten loppuu ja milloin alkaa ekat menkat, mutta laitoin nyt huvinvuoksi vauvan lasketunajan laskuriin, että menkat alkas 1.1, niin laskettuaika ois lokakuussasmiling smiley Meillä ei ole loka- eikä marrasvauvaa ja ajatuksena , että saisi viimesen lapsen joulun aikaan joulukuussa, ois kanssa aivan ihanaa. Meillä yksi jouluvauva onkin ja oli se ihanaa Lucianpäivänä saada pieni poika kainaloon<3

Tää kuulostaa varmaan ihan kauhean imelältä lässytykseltä, mutta vauvakuume on kyl aika magee tunne<3
Otsikko Kirjoittaja Lähetetty

Saako alkaa ho...ho...horiseeeesmiling smiley>

Sinjemaarit December 02, 2010 14:21

Tota vuotoa kannattaa seurata kyl tarkkaan, jos se ei ala loppumaan

Trillis December 02, 2010 18:00

Mulla kävi sillai, että sain lääkkeellisen kotityhjennyksen rv 12>

Sinjemaarit December 03, 2010 07:06

Naisena olon riemua, hormonit smiling smiley

trillis December 03, 2010 21:04



Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tälle foorumille.

Kirjaudu