Tervetuloa! Kirjaudu Luo uusi käyttäjätili

Lisäasetukset

Huomenta! Ihanaa, kun anoppi hakee tänään pikkutuhon>

Sinjemaarit
December 10, 2010 08:33
siellä olikin aamulla kirpakka pakkanen, ettei tohi jaksaakaan ulos enää toista kertaa lähteä.

Nyt sitten saan ipanoiden kanssa siivota ja leipoa. Huomenna ois taaperon synttärit. Cars- aiheiset tiettywinking smiley
Suuri Cars- ja Paavo pesusieni fani, että tiedän kyllä mitä poika haluaa synttäri- ja joululahjaksismiling smiley

Joo, ihana fiilissmiling smiley Mä eilen sit sain tältä seudulta itselleni ystävän<3 Mä jo alussa katoin sitä äiskää, että tuo ois mun tyyppinen äiskä ja niinpä stten onneksi hänen poikansa on nyt eskarissa mun poikani kaveri ja äiti ehdotti, jos hän meidän poika voisi tulla leikkimään heille joku päivä. Vaihdetiin numerot ja sanoi, että soita vaan, että hänkin voi joskus ottaa pikkutuhon , jos et ehdi hakemaan. Sit on toinenkin äiskä, tosi kiva hänkin, hänen eskarilainen on vain tyttö ja noin sanottua kyläilyseuraa ei sllai ihan hetimiten tule, mutta varmasti tutustutaan muuten. Siis tää vaikuttaa niin paljon siihen, että alan oikeesti rakastaa tätä seutua, kun saa uusia ihmissuhteita. Ja ei mulla ole enää yhtään ikävä, entistä kotia. Mun naapuri nyt joutui sihteeriski, vaikkei halunnut ja soitteli eilen ja kyseli neuvoa. Mä olin niin , että huh huh, että ei ite tarvii enää noita hommia tehdä, kun 10v niitä tein nenä nutturalla.

Et nyt kuulkaa alkaa vaan pikkuhiljaa tuntua NIIIIIIIN hyvältäsmiling smiley Ja musta on ihanaa siivota tätä kotia, kun tässä näkyy siivouksen tulos, kun on uudempi koti...ei oo mikään läävä, nihsmiling smiley Tosi hyvä mieli on nyt, vaikka välilllä tuleekin niitä vähän alakuloisia fiilksiä, mutta ne alkaa jo olla eilistä päivää.

se van, että taas tuhruaa! Yks päivä oli, ettei tullut mitään ja nyt taas sellasta mustaa töhnää.Voi kun loppus tää hemmetin vuoto, tää on niin ärsyttävää. Onneksi viikon päästä on se jälkitarkastus ja näkee, että missä mennään.Kyllä tää varmasti nyt on kitenkin ihan ok tilanne ja tässä jossain vaiheessa sitten alkaa menkat, mutta on tää tyhmää. Pitäs vissiin tehdä raskaustesti, että vieläkö se näyttää haamua, sekin kertoo jotain...mutta kyllä sen vaan sanon, että ei mikään ihme, että varsinkin alkuraskaudessa monesti turvottaa hirveesti, niin paljon sitä raskausmatksua kertyy alkuviikkoina, vaikka alkio onkin pieni!

Mut nyt mä lähden syöttämään ipanat ja hommiinsmiling smiley Hyvää viikonloppua kaikille!
Otsikko Kirjoittaja Lähetetty

Huomenta! Ihanaa, kun anoppi hakee tänään pikkutuhon>

Sinjemaarit December 10, 2010 08:33



Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tälle foorumille.

Kirjaudu