Tervetuloa! Kirjaudu Luo uusi käyttäjätili

Lisäasetukset

Päivää, iltapäivää ja kenties kohta iltaakin>

Sinjemaarit
December 11, 2010 15:28
täällä on lähdetty liikkeelle näköjään tositoimiineye rolling smileytongue sticking out smiley Puolentoista kuukauden selibaattijakso alkaa ottaa jo liian lujille ja ei sitä enää pystynyt aamulla olee jalat ristissä...vaikka ois pitänyt olla, kun näköjään vieläkin vähän tuhruaa tota ruskeeta ällötystä...tosin vähän, mutta siltikin, mutta ei sitä vaan ihminen nyt enempiä enää kestänyt..heikko luonneeye rolling smiley..ja piti tietty ehkäsyäkin käyttää, mutta ei olluteye rolling smiley...no, tuskimpa tässä nyt raskauduttiin, mutta mistä sitä tietää, kun ei tässä tiedä yhtään mikä kierron vaihe on menossa....mutta voisin sanoa, että hommat on aloitettuwinking smiley

Tänään juhlittiin taaperon 4-v synttäreitä ja koko päivän on vieraita käynnyt ja nyt on parin tunnin tauko seuraaviin ja viimesiin vieraisiin. Pojat lähti isänsä kanssa pulkkamäkeen, vaikka ovatkin välillä tossa ulkona olleet synttärivieraiden kanssa. Prinsessa nukkuu ja mä pidän pientä taukoa myös.

Illalla sauna ja varmasti lapset nukahtaa aika hienosti, sen verran touhua on ollutsmiling smiley

Mulla on oikeastaan aika kutkuttavan hyvä mieli tosta aamusestawinking smiley....ois pitänyt kyllä odottaa jälkitarkastukseen, mutta toi aamunen vaan kerto sen, että tervetuloa pikkunen heti vaan kun haluat<3
Otsikko Kirjoittaja Lähetetty

Päivää, iltapäivää ja kenties kohta iltaakin>

Sinjemaarit December 11, 2010 15:28

hienoa=). Onnea matkaan!!!

*Napsuneiti* December 11, 2010 20:18

Kiitossmiling smiley Joo, en minä nyt usko, enkä oikein toivokaan, että vielä>

Sinjemaarit December 13, 2010 14:06



Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tälle foorumille.

Kirjaudu