Tervetuloa! Kirjaudu Luo uusi käyttäjätili

Lisäasetukset

Ihana unismiling smiley Mun vanhin tytät kysy eilen, että oletko äti raskaanasmiling smiley>

Sinjemaarit
December 13, 2010 12:33
Olis ollut niin hauskaa sanoa, että olenpa hyvinkin, mutta vastaus oli en ole. Juteltiin just vauvoista, kun tyttären kaks tuttua on raskaana, yks odottaa toista ( ensimmäisen antoi pois, kun oli alaikänen....katuu nykyään....todella ikävä tapaus, kun olisi halunut pitää vauvan, mutta asui äitinsä luonna ja äiti juoppo ja sisko ei voinnut ottaa, kun oli jo kaksi lasta). oine kavereista odottaa kaksosia. Siinä on tulevat parikymppiset äidit vauvabuumin koukeroissasmiling smiley

Mut on tää kuumeilukin kivaa, jolain tapaa yhtä hauskaa kun raskaana oleminenkin..oikeastaan vähän kivempaa, kun ei ole sellasia menettämisen pelkoja ja mä en nyt osaa pelätä sitä, etten raskautus, kun olen tähän asti raskautunut hyvin. Et sillai ihana olo...torstaina on onneksi jälkitarkastuskin, niin sitten taas senkin kautta on viisaampismiling smiley
Otsikko Kirjoittaja Lähetetty

Huomenta! Viimenen kokonainen viikko, ennen joulua, huh!>

Sinjemaarit December 13, 2010 07:11

Huomenta! Nyt oli ihan pakko pinoutua, kun näin niin ihanaa unta!!

piipana December 13, 2010 08:46

Ihana unismiling smiley Mun vanhin tytät kysy eilen, että oletko äti raskaanasmiling smiley>

Sinjemaarit December 13, 2010 12:33



Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tälle foorumille.

Kirjaudu