Tervetuloa! Kirjaudu Luo uusi käyttäjätili

Lisäasetukset

Päivää! No, nyt kerkesin lääkäriin ja oli pikanen reissu>

Sinjemaarit
December 16, 2010 14:24
ja pääsin sitten mukavasti jouluostoksille, kun aikaa jäi. Mukava pitkästä aikaa oli mennä bussilla stadiin, en oo varmaan vuosiin kulkenut bussilla, kun aina mennyt stadiin junalla, joten tollanen köröttely oli ihan rentouttavaagrinning smiley Kotiäidin päivän rentouttava hetki: Köröttely bussissagrinning smiley Pitäsköhän hankkia jonkin sortin elämä kenties?grinning smiley

No vaan, mutta asiaan. Lääkäri tsekkas kohdun tilanteen, joka oli oikein hyvä! Limakalvo oli kolmikerroksinen, joka pitääkin olla sellanen ja ihan puhdas. Tuhruahan ei ole eilisen jälkeen ollutkaan. Kystat olivat pienentyneet ja sanoi, ettei niille tehdä mitään, että helmikuussa tsekataan tilanne uudestaan. Sanoin, että voiko tässä niinkus alkaa sitten vauvahommiin, niin sanoi, että voi, mutta suositeltavaa ois odottaa parit menkat, niin ei sitten tule sitä ongelmaa, että istukka ei kiinnity kunnolla, koska kaavinnan jälkeen aina on kohtu sellasessa tilassa, että monesti suositellaan 3-4kk odotusta, mutta yleensä se kaksikin riittää. No, minä tietty siinä sitten heti muistin meitin peuhupävän ja nyt tosiaan mietin, että toivottavasti ei nyt sitten se tuota tulosta, että hyvähän se ois tosiaan nyt se pari kiertoa odottaa. Mulla kun on yleensä lyhyt kierto, niin tuskimpa se nyt mitenkään siitä muuttuu, niin kyllä nyt on varmaan parasta odottaa tosiaan ne kahdet menkat. Eli hommiin pääsisi sitten helmikuussa. Helmkuussa onkin hiihtoloman jälkeen toinen jäkitarkastus.Mut nyt siis ajatus on se, että ihan TOSIyrityksellä ei siis mennäkään. Se ei haittaa, koska maltti on valttia ja kyllä tässä jaksan odottaasmiling smiley Mihinkä mulla kiire oissmiling smiley Mutta sen olen päättänyt, että jos en ole huhtikuuhun mennessä raskautunt, pidän muutaman kuukauden ( kesäloman) tauon. Mä en nimittäin todellakaan halua kokea sitä, että olisin raskaana koko kesän ja siitä sitten osan kuollut vauva kohdussa tai jokin alkuraskauden keskenmeno käynnissä jossain huisnevadassa maalla! Nyt kun ollaan kotona, kaikki on turvallisempaa. Toki aina voi satua jotain, missä tahansa raskauden vaiheessa, mutta jotenkin mukavempi olla alkuraskaana siten, ettei KOKO kesä mene siihen, että tulee raskaaksi, sit yökkii ja on väsynyt ja sitten vielä keskenmeno, buuh, koko ajatus on hemmetin tympäsevä! Jotenkin tähän touhuun ja tohinaan, syksyn, talven ja alkukevään aikaan sopii hyvin alkuraskaus. Samat ajatukset mulla oli edellisen raskauden kanssa, halusin vasta elokuusta alkaa yrittämään ja ninhän sitten aloitettiin. Kesä annettiin kehon levätä ja MIELENsmiling smileyIkävä vain, että kesken meni, mutta elämä menee kun on mennäkseen. No, nyt jos kaikki olisi hyvin, toukokuussa saisin vaavin<3 Mutta koska en saa, saan sen ehkä myöhemminsmiling smiley Prinsessa täyttää vasta 2 - vuotta toukokuussa, että saanpahan oikeastaan lisä-aikaa kotiäitiyteenwinking smiley Mikäs siinäsmiling smileyPrinsessa saa olla pitempään vaavi ja minä kauemmn kotona, tosin kotiin kyllä jäänkin, mutta noin niinkus virallisesti saan olla pitempään "kotiäiti"smiling smiley Jotenkin hauska ajatella, että jos saisin vaavin, kun täytän 41v, olisin 44v kun virallinen kotiäitiys loppuisismiling smiley Olisin ollut silloin miltei 24 vuotta kotiäiti, muutamia pieniä työsuhteita ja opiskelua lukuunottamatta. Täytyy sanoa, että olen kyllä aivan hirveän kiitollinen siitä, että olen saanut olla näin pitkään kotona hoitaen lapsiani.Vain yksi lapsistani on ollut perhepäivähoitajalla 2 vuotta,muita olen hoitanut itse ja loputkin meinaan hoitaa kotona niin kauan kun kouluun menevät, joskin ehkä senkin jälkeen...tulevaisuudesta ei tiedä.

Nyt vaan on jotenkin niiiiiiiiiiiiiiiiiin hyvä olo. Parilla kuukaudella, ennen kun saa alkaa yrityksen, ei ole mitään suurempaa merkitystä elämässäni. Tänään kun kävelin naikkarin käytäville, niin mä aistin hyvin vahvasti, että tänne minä vielä tulen ja täältä minä vielä lähden, NYYTIN kanssa<3

Vitsi, on tää kyllä aika mageeta, tä elämä meinaanwinking smiley

Mut nyt ruuan alittoon ja illalla lasten joulujuhlat. Huomenna vimenen puristus eskarilaisella ja mulla, kun lähdetään aikasin aamulla tarpomaan eskariin. Sit alkaa lomasmiling smiley Sen kunniaksi voisi ottaa huomenna vaikka lasillisen punaviiniäwinking smiley
Otsikko Kirjoittaja Lähetetty

Päivää! No, nyt kerkesin lääkäriin ja oli pikanen reissu>

Sinjemaarit December 16, 2010 14:24

<3

Hemuliini *loiks* December 16, 2010 15:39

smiling smiley Juu, suokuopan suun suljin ja tallasin sen päälle>

Sinjemaarit December 16, 2010 21:40



Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tälle foorumille.

Kirjaudu