Tervetuloa! Kirjaudu Luo uusi käyttäjätili

Lisäasetukset

Tuo jännäilyhän se on sen kuumeilun paras osio>

Sinjemaarit
January 13, 2011 08:26
plussahan on jo raskauden merkki, eli se ei ole enää varsinaista kuumeiluasmiling smiley

Mä tykkään tästä kuumeilusta, tän kuumeilun johdosta keskenmenokaan ei tunnu niin pahalta, kun saa kuumeillasmiling smiley ja kun tietää, että millään muotoa ei voinut itse aiheuttaa keskenmenoa, niin se ei tunnu edes pahalta ja kun on keskenmenoista jo niin paljon kokemustakin, niin niin se vaan on, että alkaa sulattaa niitä apremmin, vaikka ainahan ne ikävältä tuntuu. Tässä keskenmenossa en ONNEKSI nähnyt lapsen muotoa, joka sekin helpotti asiaa. Näin vain möykyn, josta ei osannut sanoa oikein mitään....sitä ei vaan osaa surra niin paljon...suree enempikin sitä menetystä, että ei ole enää raskaana, kun lasta...niin se vaan on. Mutta parempi nyt näin.

Mutta ihanaa on tää kuumeilu, vaikka ei ole vielä okein yrityksen makuunkaan päässy, mutta tieto siitä, että kohta voi tapahtua jotain jännää, niiiiiiiiiin se on ihanaaaasmiling smiley)) Vähän kun oottas joulupukkia kylän, mutta paljon jännempää....se plussa on ihamapi vieras, kun mikään muu maailmassa<3
Otsikko Kirjoittaja Lähetetty

Huomenta! >

Sinjemaarit January 12, 2011 08:15

On kyllä ihanaa että kevät lähestyy päivä päivältä.

Napsuneiti January 12, 2011 11:05

>>

Hemuliini *loiks* January 13, 2011 15:41

Tuo jännäilyhän se on sen kuumeilun paras osio>

Sinjemaarit January 13, 2011 08:26

Mä mielummin kyl siirtyisin kuumeilusta suoraan plussailuun.

Napsuneiti January 13, 2011 10:17

No joo, totta ja mä voisin siirtyä>

Sinjemaarit January 13, 2011 21:38



Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tälle foorumille.

Kirjaudu