Tervetuloa! Kirjaudu Luo uusi käyttäjätili

Lisäasetukset

Huomenta! Täällä kahvikupposen ääressä ja aamulenkki on jo tehty>

Sinjemaarit
January 13, 2011 08:18
fiilikset on taas ihanat<3 Kun välillä rypee itsesäälissä, kierii ahdistuksessa ja käy suon kuopassa, niin sitä taas näkee asiat paljon ihanammin. Taashan niitä ahistavia hetkä voi aina tulla, mutta onpahan tässä nyt märehditty niin joka asia viime aikoina, että jaksaakohan noita enää taas läpi käydä ainakaan vähään aikaansmiling smiley

Ja nyt olen kyllä kiertoni hiukan väärin katsonutconfused smiley Tänään siis vasta kp 12, mutta näyttää siltä, että tämä kierto menee kyllä ihan ilman jännityksiä. Meillä on vähän niin, että mies haluaa aina vähän aikaa rentoutua telkun ääressä kun saa lapset nukkumaan ja minä kirjan ääressä ja kumpi nukahtaa ensin, niin minähän sesmiling smiley Ja kun mua ei nyt sillee huvita pyytää miestä petiin, kun aattelen asian siten, että parempi nyt vaan kun tää kierto menisi omalla painollaan, ilman yrityksiä, vaikka kutkuttava ajatus olisikin, että olisi niin ihanaa "kuumeilla", eli just jännittää, että ollakko vaiko eikö olla raskaanawinking smiley ja minä oon niin huono vastustamaan kiusausta silloin, kun mies tekee aloitteentongue sticking out smiley, että en tiijä mikä siinä onkaan niin vaikeaa sanoa, että EI, ehkä just siksi, kun ei nyt tunnu siltä, että olisi pako, juuri PAKKO sanoa se ei. Sitä yhden ja kahden kierron selibaattia nyt vähän ikäänkuin suositellaan, varmuuden vuoksi, vaikka mitään todisteita ei olekaan, että se kannatas.

No,mutta tänään saattas vielä olla ovisaika, kun limaa on vielä...ja sehän on sen merkki, että silloin ovis ei ole vielä ohi. Mutta on sen jo pakko huomenna olla ohi....jotenkin tuntuu siltä, että ei se enää sitten...tuntuu vaan niin nyt siltä, että ois lyhyt kierto menossa...mutta tunnehan ei ole sama asia kun tieto, joten en tiijä...mä kun en mun ovista ihan sadalla voi AINA määritellä, että milloin se just on, voin vaan oikeastaan tietää, milloin se on mennytwinking smileyNyt on sellanen kierto, että tota venyvää itteään on ilmaantunut jo muutaman päivän, että en tiedä sitten....

Mutta enskierrossa kyllä peitto pöllyää, se on varmawinking smiley
kp12
Otsikko Kirjoittaja Lähetetty

Huomenta! Täällä kahvikupposen ääressä ja aamulenkki on jo tehty>

Sinjemaarit January 13, 2011 08:18

ihana =)

Napsuneiti January 13, 2011 10:24

No>

Sinjemaarit January 13, 2011 21:51

Moikka! Ihana et sulla on noin hyvät fiilikset! Näitä sun höpötyksiä on niin mukava käydä lukemassa, tulee itsekin hyvälle tuulelle smiling smiley (ev)

eewokki January 13, 2011 09:34



Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tälle foorumille.

Kirjaudu