Tervetuloa! Kirjaudu Luo uusi käyttäjätili

Lisäasetukset

Huomenta! Ja hyvää viikonloppua!>

Sinjemaarit
January 14, 2011 08:34
Joo, me ei saatu mitään aikaseksi...on se ihanaa olla väsynyt, vanha ja laiskagrinning smiley Ollappa vielä nuorigrinning smiley No vaan, ihan hyvä näin, järjellä kun ajatellaan, niin nyt ei tartte sitten ainakaan sanoa, etä voi voi, kun en kuunnellut lääkäriäsmiling smiley Ja mitäs kiirettä tässä, koska oon päättänyt, että enskierrossa sitten plussa napsahtaagrinning smiley Eiks jossaikin asioissa ois ihan hyvä olla sillai päättäväinenwinking smiley ja mikäs sen mukavempaa, kun talvivauva, meillä ei loka-marrasvauvaa vielä olekaan...tosin ajatus joulutontusta vikana vauvana ois huippua myös...njaa, tammi, helmi, maalis.......kaikki käy kun tarkemmin aatteleegrinning smiley

Joo, eli musta tuntuu, että ovis oli eilen. Tänään pientä kipuilua masussa, eli siellä se nyt munasolu saa yksin körmytä...confused smileyMokomakin laiska ukko, kun katsoi tärkeemmäks kameran linssin puhdistuksen, kun iltajumpat, pöhgrinning smiley Mut joo, eipä mun ois tarvinnut kun vähän vihjailla, niin johan ois mies marssinut makkariin artiat metrin leveenä, että " tottahan minä tulen, jos apua pyydetään", mutta kuuntelin nyt järjen ääntäni ja annoin ollasmiling smiley

Mut joo, huomenna mies menee mökiltä hakee suksia. Kouluissa on alkanut hiihdot ja meidän kaikkien sukset on mökillä, eli tulee halvemmaks hakea 100 kilsan päästä, kun ostaa uudet! Pikkutuho ja taapero menee tänään mummille yökylään, joten hiukan hiljasempi viikonloppu tiedossa, onneksismiling smiley

Mutta vihan se olla, että viikonloppuna mieskin jaksaa vähän enemmän kiinnostua mustakin kun kameroista, mutta onhan se jo tänään ja huomenna myöhästä, kun tänän on jo kp 13, huomenna kp 14, mutta ihan pienoisella tsäkälä voisi jotain tsäänsiä olla vielä vauveliin, jos jotain tapahtus makkarin puolella tänään tai huomen aamulla, muutakin kun kuorsausta, mutta vähän kyllä veikkaan , että myöhästä on. Mut voishan sitä sitten niinkus ees iiiihan vähän jännätä, muuten kyllä ei oo mitään jännäämistä...höh...sit on ihan tylsää seuraavat kaksi viikkoaeye rolling smileyconfused smiley Mitä mä sitten teeeeen????????????confused smileyspinning smiley sticking its tongue out

Mut viikonloppuja kaikille, mie en koneella tuhlaa aikaani viikonloppusin. Nyt olen jo niin viisastunut, eten koneella istu kun tämän pienen kirjoitussession ajan. Mulla on nyt niin pajon omia harrastuksia, että ne vie vaan kaiken ajan ja hyvä niin, että eiköhän ne sitten vie ne ajatukset toisaalle ja jaksan oottaa taas muutaman viikon, että pääsen näihin O-päiviinwinking smiley
Otsikko Kirjoittaja Lähetetty

Huomenta! Ja hyvää viikonloppua!>

Sinjemaarit January 14, 2011 08:34

Ja siis kiitos>

Sinjemaarit January 14, 2011 08:42



Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tälle foorumille.

Kirjaudu