Tervetuloa! Kirjaudu Luo uusi käyttäjätili

Lisäasetukset

Viikonlopun kunniaksi, kyssäreitä?smiling smiley>

Sinjemaarit
January 14, 2011 09:40
1. Ihanimmat tuoksut?
2. Lempiruokasi?
3. Lempijuomasi?
4. Harrastukset tai mitä teet mielelläsi?
5. Montako lasta?
6. Montako lasta vielä haaveissa?
7. Ikä?
8. Hauskimmat/ kamalimmat nimet mitä olet/ tai joku on ehdottanut lapsellesi?
9. Paheesi?
10. Mikä tästä puuttuu?


Mä olen rohkea ja aloitansmiling smiley

1. Terva, Minttu, Kielo, Koivu, Pesuvamppu/sieni
2. Tällä hetkellä on kauhea himo kurkkuun ja salaattiinsmiling smiley Lempariruoka on varmasti kebab, lisuukkena leipä tai riisi kaikilla mausteillasmiling smiley
3. Vichy
4. Piirtäminen ( hiilellä), kirjoittaminen/ kirjallisuus+ niihin sisältyvät kurssit, kaikenmaailman lapsiäitikerhot(muskarit, jumpat, kerhot yms), kakkujen koristelut ja leipominen, sisustus ja suunnittelu ja ideoiden viljely ja sosiaallinen sössöttäminen( sössiminen), halu tulla kuulluksi ja halu kuunnella. En tykkää mistään säännöllisestä kellon tarkasta harrastuksesta, enkä harrasta mitään säännöllisesti. Teen asioita fiilisten pohjalta, pitäen välillä taukoja ja sitten taas saaden uuden kipinän, ryhtyen taas uudella innolla tekemään sitä, mikä jäi vähän kun "kesken"smiling smiley Mökkeily on lähellä sydäntä, kotiäitiys on elämän suola. Historia on mielenkiintoista, ja koenkin meidän lähimetsässä tuulahduksen 1700-luvusta ja jän monesti muistelemaan menneitä, aikaa ennen syntymäänismiling smiley Voisi sanoa, että harrastan elämän synnyn ja olemisen funtsimista. Koen nautintoa istua metsässä kannon päällä sivellen vanhaa puuta ja miettien, kuinka moni ihminen on sitäkin koskenut ja sen ohi kävellyt, kun lähteä esim: rantalomalle eteläänsmiling smiley Tosin kiinnostaisi toisaalta lähteä vaikka johonkin kaukaiseen maahan, jossa kokisi jonkin suuren historiallisen elämyksen.
5. 7...8smiling smiley
6. Sata...70! No, nämäkin riittää, mutta jos vielä yksiwinking smiley
7. Sata, miinus 60...heti tuntuu nuoremmalta, kun saa miinustaasmiling smiley
8. Mietin joskus pojalle nimeä Ville-Valogrinning smiley Ihan HIRVEÄgrinning smiley Saa oksentaa ja nauraagrinning smiley Emmä kyl ihan tosissaan ollut, mutta pienen hetken sitä jopa mietingrinning smiley
9. Ei mulla oikeesti ole, mä oon vaan jossain asioissa vielä kehittymätön...en oo viel tarpeeksi viisas, enkä kasvanut ihan aikuiseksiwinking smiley
10. Mä yritin miettiä, mutten keksinyt mitään järkevää, keksikää tesmiling smiley
Otsikko Kirjoittaja Lähetetty

Viikonlopun kunniaksi, kyssäreitä?smiling smiley>

Sinjemaarit January 14, 2011 09:40

ov smiling smiley

Vielä Nicittä January 17, 2011 20:45

Toi>

Sinjemaarit January 18, 2011 08:51

Pieni lisäys ekaan kohtaan>

Sinjemaarit January 14, 2011 09:41



Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tälle foorumille.

Kirjaudu