Tervetuloa! Kirjaudu Luo uusi käyttäjätili

Lisäasetukset

Huomenta! Joo>

Sinjemaarit
January 19, 2011 07:04
eilen ruoka maistui vasta illalla ja tänä aamuna heräsin aikasin, kun heti kun heräsin, tuli mieleen sana "mummo"smiling smiley

Oon monesti miettinyt tätä hetkeä, että miltä tämä tulee tuntumaan, mutta ei sitä pysty tietämään, ennenkus se hetki tosiaan elämään tuleesmiling smiley*Äitini pysyi ihan tolpllaan ja oli uutisesta aivan onnesta mykkyrästä, mutta ei vuodattanut onnen kyyneleitä tai menny mihinkään " ei voi olla totta"fiilikseen. Ihan kun olisi arvannut, kun katseli ultrakuvaa ja sanoi, etä onko ne kaksosetgrinning smiley Sit totesi, että o poikasmiling smiley Minustakin hän näyttää pojaltasmiling smiley Ja sukin mielestä, on kuulema selvä Jokerifani, alkoi heti tuulettaa ja heilua kohdussa, kun alkoi puhumaan Jokereistasmiling smiley No, mutta tosiaan, äidilläni on jo 12 lastenlasta, että hän on jo konkari mummoudessa, isomummous ei varmasti hirveen paljon siitä erotu, siksi alkaa pysyä jo housuissa kun saa vauvauutisia...eri asia olen minägrinning smileygrinning smileygrinning smiley, oikea itkupilli!grinning smiley

Mutta joo, kaveri laittoi mulle tekstiviesti ja kysyi, että tuliko itselleni vauvakuume kun sain kuulla tästä uutisesta. Hän ei tiedä mun vauvakuumeestasmiling smiley Mutta täytyy sanoa, että EI tullut. Tämä on sellanen uutinen, että se oikeesti vie vähän poiskin sitä omaa vauvakuumetta, itse asissa voi viedä kokonaakin, että varautukaa vaan tulevaisuudessa siihenkin mahdollisuuteen...se voi olla helpotuskinsmiling smiley Mutta minä koen valtavaa suojelemisen tunnetta kun sain tietää uutisesta ja nyt on sellanen fiilis, etä haluan olla mahdollisimaman paljon tyttöni raskaudessa mukana, minkä vaan pystyn. Ja mummon roolissa varsinkin. Oikein ilolla alan kaivelee vauvanvatteita varastosta tytölleni ja lupasin hänelle noi paremmat rattaakin, jotka on ihan uudet ja itselleni kelpaa sitten kelpaa nuo huonommat, jos joskus vauvan saan. Oma vauvani toki tarvitsee myös parasta, että en sillä, mutta haluan antaa nyt tytölleni kaikkea myös. Ja oma vauvakuumeeni ( koska kuumeilen) tietysti on ihanaa, mutta se sai toisenlaisen merkityksen....haluan edelleen myös itse raskautua,mutta se ei vaan jolakin tapaa ole enää niin tärkeääsmiling smiley Että kai musta sitten ihan mummo on tulossagrinning smileygrinning smileygrinning smiley Ja voin snaoa, että IHANAA on tulla mummoksi,oikein ihanaa. Olen saanut olla äiti monelle lapselle ja nyt minulla on ilo kokea tämäkin ihanuus..ja vielä samaan aikaan oma vauvakuume ja mummokuume...huh huh!!!!!grinning smileyIhan oon pyörällä päästäni...nyt josmiling smiley
Otsikko Kirjoittaja Lähetetty

Huomenta! Joo>

Sinjemaarit January 19, 2011 07:04

ihana asia tulla mummoksi smiling smiley

ev January 19, 2011 12:30

smiling smileyKyl se onsmiling smiley>

Sinjemaarit January 19, 2011 16:16



Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tälle foorumille.

Kirjaudu