Tervetuloa! Kirjaudu Luo uusi käyttäjätili

Lisäasetukset

Ihan omaa jorinaa taas>

Sinjemaarit
November 03, 2010 20:09
ekaa kertaa tänään koneella. Vartin mä makasin sohvalla, kun tajusin eilen, että se tekee ihan terää. Olin tosi virkku kurssilla ja en nuokkunut pulpetillasmiling smiley Tänään makoilin taas, kun oli tarkotus lähteä eskarilaisen ja poikien kanssa lyhtypolulle. Sellainen perinteinen päiväkodin lyhtypolku metsään, jossa sitten grillaillaan ja lauletaan yms. No, mies sitten luontoihmisenä halusin lähteä mun sijasta ja mullehan se sopi. No, taapero tietty alkoi marista ulkovaatteiden kanssa ja seurauksena oli, että muut lähti ja taapero jäi huutamaan apua ja isiä kotiin. Mun kävi sääliksi, kun poika karkas ulos ja lähti sin auton perään ja sanoin, että jos nyt laitat ne vaatteet päälle, niin minä vien sut sinne lyhtypolulle. Johan alkoi poika laittaa vaateita päälle ja eiku fillain selkään ja kerittiin! Muutoin taapero on ollut koko päivän oikein kiltisti.

Aamu alkoi vaan vauhdikkasti, kun vein pikkutuhoa eskarin ja sitten ajelin lasten perään bussille, kun oletin, että isotuho on jättänyt reppunsa kotiin, mutta eihän se tarvnnutkaan sitä, kun niillä oli Huimalapäivä. Sit lähdettiin muksuklubiin ja myöhästyttiin bussista, seuraavaan ei mahduttu, kun oli jo kahdet rattaat ja puolen tunnin jälkeen päästiin bussiin. Melkein sama juttu kävi kotiin tullessa, paitsi, että vasta toiseen bussiin päästin ja odotimme bussia 15 minsaa.

Sit leivottiin pikkutuhon kanssa keksejä ja mä on leiponut tänään suklaakakun, toisenlaisia keksejä ja pari kakkupohjaa plus tehnyt ruuan.

Vatsaa alkoi nyt illalla vääntää sikana ja oli ihan sellanen ripuliolo, mutta ei mitään,estääkö nyt sitten raskauden aikanen ummetus ripulin tulon vai johtuuko vatsan väännöt jostain muusta, empä tiijä! Tai sit jokin stressivatsa, vaikkaei nyt mitään stressiä enää ole, kiirettä vaan niin sikana, ettei pyllyllään ehi istuasmiling smiley
Otsikko Kirjoittaja Lähetetty

Ihan omaa jorinaa taas>

Sinjemaarit November 03, 2010 20:09

Sä se jaksat touhuta! Ihailen energisyyttäsi. (ev)

Unita November 03, 2010 22:07



Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tälle foorumille.

Kirjaudu