Tervetuloa! Kirjaudu Luo uusi käyttäjätili

Lisäasetukset

Huomentaaaaa! Ei sitten nukuttanut, ei! Heräsin kuuden pintaan ja>

Sinjemaarit
November 04, 2010 07:03
ajatelin, että nyt ehdin tunnin istua koneella, YKSIN! Alkaa vähän ärsyttää, kun lapset on niin energisiä, että kun ne laittaa nukkumaan, niin prinsessakin kömpii vielä yhdeksän aikaan illalla sängystä pois.Ei ole sellasta omaa rauhaa yhtään. No, nyt on ollut jo kohta tunninsmiling smiley

Voe voe, mulla se pyörii päässä tämä raskaus, että onko tämä nyt sitten ihan sellanen kun pitäs vai ei ole. Onhan noita oireita, mutta kukapa sitä nyt jostain ummetuksesta voisi ilakoida, että jihuu, siellä se vauva kölliismiling bouncing smiley. Oireet on niin just näitä tavallisia, joita voisi ihmisellä olla ilman raskauttakin.

Ja mietin sitäkin, että mitä jos ne sanoo ultrassa, että ei täällä ole elämää, niin mitäs mä siihen tuumaan. Nyt tuntuu siltä, että mä varmaan vaan oisin, että vai niin, no eihän sille mitään vois ja ajattelisin, että saisinpahan ainakin nukkua kunnolla, kun nukuttasivat kaavinnan yhteydessä! Et kyllä on muijalla ajatukset!sad smiley Siis oonko mä oikeesti näin väsynyt, että mä en jaksaisi edes surra?!!! Mut niin on mennyt tää raskaus niin omalla painollaan, että ei tässä ole ehtinyt ajatellut yhtään mitään järkevää!

No, toivon totisesti, että ultrassa ois kaikki hyvin, sit ois olo omenainen ja voisi varmasti alkaa ihan erilailla ajattelemaan omaa tilaa ja sitä, että siellä on tosiaan joku! Kai ää epävarma olo vaan vetää mielen näin omituiseksi, kun tässä on vielä ollut niin paljon kaikkea muuta. Muutenkin olen jotenkin niin hormonien raatelemana, että saan ihme nerneitä nokkaani vähän väliä. Mieseilen sanoi, että mitä tekee kolmella pyykkikorilla ja kun yritin selittää, että mitä niillä tekee, niin mies ei silti mmärtänyt. No, päätin näyttää käytännössä mitä se merkitsee. tyhjensin puhtaat vaatteet olohuoneen lattialle ja heitin pyykkikorin ulos. Et joko valkeni? grinning smiley Mies pyöritti päätään ja totes vaan, etä miten sä jaksat olla tollanen. Niinpä, voi kun tietäs itsekineye rolling smiley Hermot on vaan niin kireellä, että jos joku ev sanoisi nyt, että haista paska, niin vannosin, etten ikinä enää tulisi palstalle ja se varmasti päteis.Et voisko näitä oireita nyt laittaa raskauden piikkiin vai oisko syytä mennä kallonporaajalle?????

No vaan, nyt on mentävä herättämään pikkutuho ja lähdettävä taas aamulenkille.Puolkasiin ois vietävä, että aikaa ei kovonkaan paljon enää ole lätinöihin.

Mut tänään mennään tutustuu meidän kotiteinoon puiston äitilapsipiiriin, sit ulkoillaan ja käydän kaupassa hakemassa pizzatarvikkeita. Ois tarkotus tehdä pakkaseen pizzaa ja jauhelihapasteijoita synttäreitä varten.Ja sit käydään äidin luonna, mä käyn koluamassa sen pakkasta, jos löytys vähän marjoja, alkoi tehdä eilen jo mieli marjakiisseliä ja rieskaa, joten tänään teen sitten niitä.
Otsikko Kirjoittaja Lähetetty

Huomentaaaaa! Ei sitten nukuttanut, ei! Heräsin kuuden pintaan ja>

Sinjemaarit November 04, 2010 07:03

huomenta ja päivää! mua väsyttää ihan turkasesti! olen nyt varmaan jo

vanuli November 04, 2010 13:01

Päivää!!!

emmaliini November 04, 2010 11:41

Huomenta! Yö meni synnytystä prosessoidessa. Synnytin unissani ja toimin hetken päästä jollekin vanhalle koulukaverille kätilönä.

Aurora 37+5 November 04, 2010 10:29

ihanaa <3 (ev)

vanuli November 04, 2010 13:01

Huomenta! Puolentoista tunnin kuluttua on ultra, siihen saakka pitäisi keskittyä töihin. Hankalaa.

Aino November 04, 2010 10:22

Toivottavasti sinulla on kerrottavana vain hyviä uutisia!!! Kuulumisia odotellen.. *rutistaen* (ev)

emmaliini November 04, 2010 11:42

Tsemppiä!! Toivottavasti saat hyviä uutisia!! (ev)

eewokki November 04, 2010 11:10

Toivottavasti saisit parempia kuulumisia! (ev)

Sininen Enkeli November 04, 2010 10:52

Enkeleitä pienelle ja sulle paljon tsemppiä! <3 (ev)

Aurora November 04, 2010 10:31

Huomenta! Mä aloitin aamuni särkylääkkeellä, migreeni yrittää taas tulla. (ev)

Thaidi November 04, 2010 10:05

Huomenta!Mulla myös pyörii vauva/raskaus koko ajan mielessä

Sininen Enkeli November 04, 2010 09:26

Huomenta.

haaveilija 38+3 November 04, 2010 09:14



Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tälle foorumille.

Kirjaudu