Tervetuloa! Kirjaudu Luo uusi käyttäjätili

Lisäasetukset

Päivän turha viesti.. grinning smiley

November 04, 2010 14:09
Mutta on aivan pakko fiilistellä...

Tämä raskaus on vaaaaan niiiiin ihmeellinen asia!!!! Tuntuu että jokainen aamu on se ensimmäinen aamu kun tein sen testin!! Jokainen aamu olen yhtä ihmeissäni, yllättynyt ja koen sen huikaisevan onnen tunteen jällen kerran... <3

Jokainen ilta käsi pysähtyy, jää vatsalle.. pientä kaveria suojellakseen... Sydän menee kipparalle monta kertaa päivässä kun ajattelenkin että oikeesti, todella olen raskaana!! Oikeesti, todella meille on tulossa vauva.....

Tuntuu että olisin vasta ensimmäistä kertaa raskaana, niin hienoa ja ainut laatuista tämä aika on... Ei tarvitse kalenteria plarata varmistaakseni raskausviikkoja, muistan ne muutenkin... smiling smiley

Ja nyt nämä vahvistuvat liikkeet masusta on kuin huumetta suoraan suoneen... En oikeasti tiedä miltä se tuntuu, mutta tämä kyllä huumaa pään... Ajatus pysähtyy, kasvoille jää pölmistynyt, hämärä hymy... smiling smiley Jos pää oli kipeä, niin ei enää kyllä sen jälkeen asiaa muista kun pieni on vatsassa minua monottanut....

Ai että....... IHANAAA OLLA RASKAANA!!! <3
Etenkin kun tämän ei periaatteessa kuinkaan päin olisi pitänyt olla edes mahdollista... Mutta sielä hän on!! Pieni, suuri ihmeemme!!!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3
Otsikko Kirjoittaja Lähetetty

Päivän turha viesti.. grinning smiley

emmaliini November 04, 2010 14:09

<3 (ev)

Unita November 04, 2010 17:19

<3 Eihän tuossa mitään turhaa ollut! Vähän hormonihuuruinen tosin, mutta täyttä asiaa winking smiley (ev)

Aurora November 04, 2010 14:54

grinning smiley (ev)

emmaliini November 04, 2010 15:08

<3! Tiedätkö, mulle tuli tänään ihan samanlainen tunne, ensimmäistä kertaa tän raskauden aikana.

Aino November 04, 2010 14:27

Se on muuten jännä...

Fredriika November 04, 2010 14:18

Joo

emmaliini November 04, 2010 14:26



Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tälle foorumille.

Kirjaudu