Tervetuloa! Kirjaudu Luo uusi käyttäjätili

Lisäasetukset

Huomenta! Ihanaa kun on perjantai>

Sinjemaarit
November 05, 2010 07:10
ei tartte huomenna lähtee fillarilenkillesmiling smiley

Tänään ois tarkotus lähteä bussilla Prismaan ja käydä yhdessä kaupassa ostamassa pikkutuholle lahja. Sit omaan puistoon grillailee ja siit sitten kotiin siivoo. Vielä ois pizza mikä pitäs tehdä ja sit vaan aalan koristella noita leipomuksia, mitä on nyt pakkasessa ja kaapeissa odottamassa. Et päivä ihan mukavasti touhua.

10v on taas huomenna kisat. Edellisenä viikonloppuna oli Nummelassa kisat ja nyt Kisahallissa ja ei pääse synttäreille, mutta rääppiäisiin onneksi ehtii.

Voe voe, mä vielä jotenkin painin tän muuton kanssa. Siis on vaan ikävä entistä kotia, enkä tiedä miksisad smiley Ahistaa välillä herätä, kun on niin ikävä. Kai mä oon niin tunneihminen, vähän liikaakin...ja kun tuli asuttua 10 vuotta tuossa edellisessä kämpässä ja eihän siinä suuremmin vikaa ollut, vähän vaan vanha ja lahowinking smiley....mut ois se tälläselle rymysakille sewkin kelvannut vielä toiset 10 vuotta. Voi voi, silti täälläkin on mukavaa, lapset alkaa jo sopeutua uuteen kotiin ja eilinen perhekerhokin kertoi, että täällä on ihan kivaa. Heti juttu luisti yhden äidin kanssa ja kaikki on ottanut kivasti vastaan. Mut silti jokin musta on jäänyt sinne Malmille...toivottavasti tämä ikävä helpottas joskus.....
Otsikko Kirjoittaja Lähetetty

Huomenta! Ihanaa kun on perjantai>

Sinjemaarit November 05, 2010 07:10

Huomenta!

eewokki November 05, 2010 09:45

Huomenta! Mä vuodatinkin jo taaperolaan, kun

Andrea November 05, 2010 09:43

Huomenta!Mulla särki selkä ja lonkka koko yön,kiitos eilisen combatin.

Sininen Enkeli November 05, 2010 08:51

au-au-au. Paranemista! (ev)

Andrea November 05, 2010 09:43

Ou, paranemisia selälle!! (ev)

eewokki November 05, 2010 09:08

Huomenta! (ev)

Aurora 37+6 November 05, 2010 08:14

Huomenta! Kerrottiin eilen vauvasta meidän molempien vanhemmille ja sisaruksille,

Aino November 05, 2010 07:36



Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tälle foorumille.

Kirjaudu