Tervetuloa! Kirjaudu Luo uusi käyttäjätili

Lisäasetukset

Hyvät kuulumiset smiling smiley

November 05, 2010 10:15
Ja mä oon vähän kade et oot saanu pidettyä painonnousun noin hyvin kurissa, mulla, kun on vähimmilläänkin tullu 14kg, mihin olin kyllä ihan tyytyväinen. Esikosta ja kakkosesta keräsin aikanaan 26 ja 27kg, mut se kyllä oli ihan järkyn turvotuksen syytä. Olin niin pahasti turvoksissa, et ranteista turpos kanavat umpeen ja käsistä hävis tunto ja jalkaan ei mahtunu, kun miehen kengät. Kolmosesta ja nelosesta sain kerättyä 18 ja 16kg ja viimesimmässä tuli tosiaan se 14kg. Jospa sitä tälläkin kertaa selviäis tolla max. 14kg nousulla, et ei paino nousis yli 60 kilon. Toivossa on hyvä elää, kun sille ei sit mahda mitään jos kroppa päättää taas alkaa kerätä nestettä. Vähän siihen pystyy vaikuttamaan ruokavaliolla, ei hiilihappopitoisia juomia, suklaa minimissä ja joka päivä 3 kupillista kahvia ja 2 vihreetä teetä, mut ei sekään täysin auta. Nooh, mutta turha kai tästä on ressiä kumminkaan repiä, harmittaa vaan, kun oon saanu itteni just hyvään kuntoon ja kuosiin viiden raskauden jäljiltä ja nyt homma taas löpsähtää, mä kun tiedän et mun on rv25-30 eteen päin ihan turha haaveilla muusta liikunnasta, kun hitaasta kävelystä, liitoskivut ja supistelut, kun estää sen harrastamisen aika tehokkaasti. Onhan sitä sit raskauden jälkeen taas aikaa kuosittaa ittensä smiling smiley

Tulipa pitkä sepustus, vähän innostuin tongue sticking out smiley



Kotiäitee
Poijjat -03, -04, -06, -07 ja Neitikkä -09
Ylläripyllärin la 24.6.2011

Otsikko Kirjoittaja Lähetetty

Huomenta ja neuvolassa tuli käytyä.

haaveilija 38+4 November 05, 2010 09:41

Hieno juttu, että vauva on nyt rt:ssa. Mä en kyllä varmaan kanssa uskaltais perätilaista vauvaa synnyttää ja sektiotakin

Aurora November 05, 2010 14:34

>

haaveilija November 05, 2010 15:56

Tuosta painosta.

haaveilija 38+4 November 05, 2010 14:27

Mukavia kuulumisia ja mukavan vähän on painoa tullut. Mä olen onnistunut jo kasaamaan itselleni kilon... (ev)

Sininen Enkeli November 05, 2010 11:35

Hienot kuulumiset! Mä olen vähän kade tuosta painonnoususta smiling smiley Millähän

Thaidi November 05, 2010 11:19

kivat kuulumiset! tuo olis juuri se painonnousu mitä minäkin vain tavoittelisin.... saas nähdä onnistunko :-P (tuskin) (ev)

vanuli November 05, 2010 11:18

Mukavat kuulumiset smiling smiley.

Aino November 05, 2010 10:19

Hyvät kuulumiset smiling smiley

eewokki November 05, 2010 10:15

hienot oli kuulumiset smiling smiley

Andrea November 05, 2010 09:44



Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tälle foorumille.

Kirjaudu