Tervetuloa! Kirjaudu Luo uusi käyttäjätili

Lisäasetukset

Sain tänään ajan ultraansmiling smiley>

Sinjemaarit
November 05, 2010 19:26
Neuvolatäti sanoi, etä en ehkä pääse ultraan, kun olen niin myöhään liikkeellä, mutta onneksi pääsinsmiling smiley Perjantaina ois jo aikasin aamulla. Onneksi 15v menee kouluun vasta klo 11, joten saa luvan katsoa muksuja aamun. Sille kerron, että meen vaan lääkäriin.

Oishan se ihanaa, että tän sanoisinko helvetillisen muuttorysäyksen jälkeen, kun nyt alkaa kaikki olla valmista ja pahin stressi alkaa olla takana päin, niin saisi tästä kaikesta ihanan palkinnon, vauvansmiling smiley Kaksinkertasta väsymystä olen harteillani kantanut, kun en ole ehtinyt levätä...raskaus on uvuttanut, muuttohommat ja ihan tää hullunhauskasekopää lapsiarki. Raskautta en ole pahemmin kerennyt ajatella, mutta toisaalta vaan tosi hyvä. uotoja ei ole ollut yhtään, vaikka olenkin ian ääneen sanonut, että ihmettelen kyllä, että olen vielä kahtena kappaleena!

No, ei sille mitään voi, jos kaikki ei oo kunnossa. Onpahan siitäkin kokemusta, että mitä se sitten taas on. Kyllä mulle varmasti sellanen vauvakuume kuitenkin jää,e ttä yritän sitten uudelleen, mutta hitaammalla mittakaavalla, että taida pitää oikeesti puolenvuoden tauon ja jatkaa sitten yritystä.

Mutta toivottavasti nyt ei tartteis alkaa uudestaan kaikkea alusta....jospa siellä pieni sydän sykkis ja kaikki ois hyvin<3
Otsikko Kirjoittaja Lähetetty

Sain tänään ajan ultraansmiling smiley>

Sinjemaarit November 05, 2010 19:26

Toivotaan ja uskotaan kaiken olevan hyvin! <3 (ev)

Unita November 06, 2010 09:31



Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tälle foorumille.

Kirjaudu