Tervetuloa! Kirjaudu Luo uusi käyttäjätili

Lisäasetukset

Kuuluuko täällä kenellekään mitään?

December 30, 2011 19:00
Minä täällä odottelen vuoden vaihtumista puuhastellen kotosalla. Ihan ihmeellistä kyllä reilun vuoden työrupeaman jälkeen. Nyt olisi enää vuorokausi ja lupa syntyä. =D Huomenna vasta uskalla aloitella Caulophyllumit ja vadelmanlehtiteetkin. =D

Vilpertin villapuku on enää yhtä hihaa vaille valmis kasattavaksi. Sitten olisi vissiin ihan kaikki tarpeellinen kasassa. Liivinsuojuksia voisin värkätä vielä toiset kuusi ja sitten pitäisi hommata ehken yhdet imetysliivit ja mielellään pari Boobia (kenelläkään ehdotella M-kokoisia?). Niin ja mies jos saisi tutkittua, että pystyykö tuota hankkimaani isofix-penkkiä kytkemään meidän autoon... Se on varmaan hiukka olo että tuli hätä käteen, kun sairaalassa seistään pihalla Vilpertti sylissä ja sormi suussa? Pirtillä olisi yksi perinteisen mallinenkin kaukalo tällä hetkellä halvalla, ja sen sieltä pelastan, jos ei tuo istahdakaan.

Vauvan vaatteet on kaapissa näteissä pinkoissa silitettyinä ja "Luonnollinen syntymä"-kirjakin luettu tänäaamuna loppuun. Vielä kun kasaisi tuon sairaalakassin ja Vilpertin kamppeet mahdollista polisynnytystä ajatellen kasaan, niin voisi vaikka sen vuoden 2012 ottaa vastaan. Paniikissa kyllä odottelen limatulppia sun muita vielä huomisiltaan. Sitteen tulkoon limat ja vaikkapa itse Vauvakin. =)
'
Ainiin, minulla on inha flunssa ollut nyt oikeastaan siitä asti, kun lomalle jäätiin 23.12... pahenee vaan tukko-olo. Tänäaamuna tuskailin, että millähän tämän häätäisi. Mies totesi, että sinun pitää nyt vain lepäillä. Hitto, tämä tuli kun aloin lepäillä ja pahenee levon myötä koko ajan tujummaksi. Eli jos menisi vaikka maanantaina töiskentelemään. tongue sticking out smiley
Otsikko Kirjoittaja Lähetetty

Kuuluuko täällä kenellekään mitään?

Heikko-Peikko December 30, 2011 19:00

voi että kun kuullostaa hyvältä smiling smiley

Andrea January 01, 2012 19:58

vYivefPGvvqPFjkqYEG

Brendy January 30, 2012 11:04

kGvBnhTMJcmvua

Denisha January 28, 2012 16:24

Voi hyvä ihme,onko sullakin nyt jo kohta vauva sylissäsmiling smiley

Sininen Enkeli January 01, 2012 13:03

Sinun kuulumisia aina käyn täällä vaklaamassa.

tiiti December 31, 2011 11:24



Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tälle foorumille.

Kirjaudu