Tervetuloa! Kirjaudu Luo uusi käyttäjätili

Lisäasetukset

Joo, no terkalle tuossa jo nillitinkin siitä kun pomo on oikeasti ahdistava.

MinTzu
February 03, 2012 18:29
Nytkin tiedän mikä on vastaanotto kun huomenna menen töihin... Kylmän viilee ja ilmapiiri painostava... saan varmaan taas kuulla kuinka minuun ei voi luottaa kun ei tiedä koska olen sairiksella ja koska en. Edelliseen tapaukseen verrattuna tällä kertaa en ole pompoteltavissa saatika minua pysty pelottelemaan. Nyt tunnen vihdoin olevani vahvoilla ja suoraan sanottuna aamukampa on käytössä. pärkkele
Työpaikka on mitä ihanin, mutta aina voi noinkin pieni asia pilata koko jutun... Heh, mutta enpä taida tuosta stressiä enempää itselleni ottaa, kun ei se stressillä ainakaan parane se tilanne!

Typerääkin typerämpää on se että en voi olla ajattelematta että minulla on 5 tervettä ihanaa lasta... vieläkö 6. olisi niin? Saatika se että keskenmenoja ei ole yhtään... voinko olla näin onnekas vieläkin? Voi kun voisin olla vain ajattelematta asioita noin, Tiedän nimittäin miten asiat menee kuitenkin ja että asioihin en voi ajattelulla vaikuttaa suuntaan tai toiseen... mutta ihmismieli on petollinen eye rolling smiley
Otsikko Kirjoittaja Lähetetty

Pomolle ilmoittamisesta...

MinTzu February 03, 2012 12:48

joskus muinoin jouduin miettimään, kun pomona oli myös kuvailemas kaltainen ihana yksilö..

nikittä February 03, 2012 17:09

Mie kerroin jo haastattelussa pomolle asiasta.

Varena February 04, 2012 14:12

toi pomo josta puhuin

Nikita February 06, 2012 09:00

Joo, no terkalle tuossa jo nillitinkin siitä kun pomo on oikeasti ahdistava.

MinTzu February 03, 2012 18:29

Onnea <3 Kohta pääset pois pöhkön pomon silmien alta smiling smiley (ev)

Fifa February 07, 2012 07:36

Onnea MinTzu <3 <3

Heikko-Peikko February 04, 2012 12:22



Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tälle foorumille.

Kirjaudu