Tervetuloa! Kirjaudu Luo uusi käyttäjätili

Lisäasetukset

Mä ainakin käyn

March 05, 2012 09:51
Täällä päivittäin mutta eipä täällä oikeen elämää ole. Johtuneeko siitä et ei immeiset ehdi kirjottelemaan.
Niin vai siitä ettei ole mitä kirjotella? Mulla ainakin on kirjotettavaa. Olen nyt kuudetta viikkoa töissä. Työpaikka on aivan mahtava.
Siltin odotan innolla toukokuuta. Jään äitiyslomalle toukokuun ekalla viikolla. Haikeella fiiliksellä mutta tunnen jotenkin että sillon alkaa olemaan vaikeeta tuo istumatyö. Mielummin mie olen sitten kotona pojan kanssa ja touhuan eläinten parissa ne vikat vaikeet viikot. On se paljon helpompaa hajota kotona jos johonkin sattuu, kun työpaikalla jossa on paljon niitä tuntemattomia henkilöitä. Helpon tuosta työpaikasta tekee varmasti se että esimies on nainen. Ymmärtää siis hänkin äitinä että miksi olen jäämässä aikasemmin äippälomalle. Se ei siis liity oikeestaan ollenkaan siihen etten haluaisi olla töissä vaan siihen että olen kokenut ne vikat viikot mulla raskaimmiksi. On siinä muutakin .Mulla meinaan hevonen lähdössä toukokuusta lähtien laiduntamaan muualle koko kesäksi. Sen tavarat tarvii puunata ja jynssätä oikeen kunnolla et ne kehtaapi laittaa sille mukaan. Mutta todennäkösesti menen samaan työpaikkaan sitten vähintään 1,6v päästä. Olen saanut sieltä ystäviäkin. Joo mutta paljon ehtii vielä tapahtua ennen, kun mie sitten jään pois. Tässä vaiheessa voin sanoa että olen
<3Pi**n ONNELLINEN<3
Otsikko Kirjoittaja Lähetetty

Kuitatkaa nyt hyvät odottajat jos käytte täällä! Vai eikö täällä oikeasti ole juuri ketään? (ev)

plussajunan jänis March 02, 2012 14:39

kuitti, -monellakin tapaa.

Nikita March 08, 2012 18:09

äh, tuli väärä linkki smiling smiley

Nikita March 08, 2012 18:12

Mä ainakin käyn

Varena March 05, 2012 09:51

varmaan

plussajunan jänis March 05, 2012 13:10

Kesäkuussa vauvan olis tarkotus tulla maailmaan mutta se jää nähtäväks. Meni kuopuskin 2päivää yli lasketun. (ev)

Varena March 06, 2012 11:46



Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tälle foorumille.

Kirjaudu