Tervetuloa! Kirjaudu Luo uusi käyttäjätili

Lisäasetukset

Huomenta!Just eilen sanoin, etten tänne huomenta pinoo ainakaan>

Sinjemaarit
October 27, 2010 08:11
heti tule, mutta oli nyt hyvä hetki, kun teetä hörpinsmiling smiley

Mulla on alapää ihan hellänä! Tuli niitä fillarikilsoja ainakin 25km, kun täältä uudesta kodista on pitempi matka kurssille. Tänä aamuna kun vein pyörällä pikkutuhon eskariin, niin au au au! Ja tuli mieleen kun poljin eskariin 1.4km, että just keväällä ilakoin, että nyt loppu fillariaamut, kun ei tarvinnut viedä enää isotuhoa päiväkotiin, niin mitä vielägrinning smiley Mutta tä on käytännössä sama juttu, e tartte kuitenkaan aamulla herätellä noita kahta pienempää ja ottaa mukaan.

Joo, me lähetään tunnin päästä muksuklubiin leipomaan ja tapaamaan tuttuja.Tänä iltana tulee anoppikin kylään, kun on ostanut taaperolle haalarin. Ihanaa kun osti, kun osti prinsessallekin uuden talvipuvunsmiling smiley

Mutta joo, jospa saisin tänään soitettua sinne neuvolaan.Mietityttää vähän, että onko tuolla masussa kukaan, kun ei näitä oireita ole. Väsynyt olen, mutta voisin olla väsyneempikin, kun on muuttokin, mutta kai mä en kerkiä sitten ajatella tarpeeksi, olenko väsynyt vai ensmiling smiley No, ehkäpä tuo aikanaan selviää. Vuotoja ei ole kyllä ollut yhtään! Mutta voishan tää olla jokin tuulimuna....no joo, oli mikä oli, kai se on taas mentävä. Nyt ehdin koneellekin, kun mies on vielä lomalla ja häärää tuolla lasten kanssawinking smiley
Otsikko Kirjoittaja Lähetetty

Huomenta!Just eilen sanoin, etten tänne huomenta pinoo ainakaan>

Sinjemaarit October 27, 2010 08:11

Huomenta tähänkin pinoon ja onnea teille uuteen kotiin! smiling smiley (ev)

Sanni October 27, 2010 08:18



Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tälle foorumille.

Kirjaudu