Tervetuloa! Kirjaudu Luo uusi käyttäjätili

Lisäasetukset

Joo, no nyt alkaa tää raskauskin jopa jo olemaan ajatukissasmiling smiley>

Sinjemaarit
October 28, 2010 12:51
Täällä kotona itseasissa hommat alkaa olla tehty. Vielä ois yks olohuoneen hylly ja kello laittamatta seinään ja sitten saa työkalupakit pistää kaappiin ja se ois sitten kaikki tehty.Käsittämättömän nopeasti kaikki on löytänyt paikkansasmiling smiley

Nyt aletaan miehenkin kanssa jo puhua sillee normaalisti toisillemmegrinning smiley On ollut sellaista kiirettä ja mennyt lähinnä tiuskimiseksi, kun kiire ja stressi on ollut niin kova suuresta työmäärästä.

Tänään kun oli tuo neuvolakin, niin se jotenkin avas ymmärtämään mielensopukat, että mä oon raskaanasmiling smiley Ja kun kuului ne istukansuhinat, johon terveydenhoitaja sanoi, että kyllä siellä ihan raskaudenäänet on olemassa, mutta istukka voi olla vauvan edessäkin, ettei kuulu vielä hyvin ja harvemmin kuulukaan, kun viikkoja on vasta 9+3. Tosin on mulla joskus kuulunut viikolla 10 ja kun on masu tällänen lättänä, vois senkin takia kuulua paremmin, mutta ei ne nyt kuulunut.

Terveydenhoitaja on kyllä tosi kiva, että ihan on kiva jatkossa siellä käydäsmiling smiley
Otsikko Kirjoittaja Lähetetty

Huomenta täältäkin! Eka neuvola takana>

Sinjemaarit October 28, 2010 10:00

mä kävin eilen eka neuvolassa (9+4) ja mullakaan ei vielä

vanuli October 28, 2010 14:30

Meillä tuo terveydenhoitaja sanoi, että nykyään sokerirasitukseen joutuu mleti kaikki>

Sinjemaarit October 28, 2010 14:38

Mäkin olisin viime odotuksessa joutunut kun siihen

Sininen Enkeli October 28, 2010 16:28

Toivotaan, että ne kituviikot menee nopeasti uudessa ympäristössä touhuillessa. (ev)

Aurora October 28, 2010 11:29

Joo, no nyt alkaa tää raskauskin jopa jo olemaan ajatukissasmiling smiley>

Sinjemaarit October 28, 2010 12:51

Täällä linja on edelleen se, että

Andrea October 28, 2010 10:51

Sama homma täällä että ihan oireetonta on...

Sininen Enkeli October 28, 2010 10:13

Niin se varmaan onsmiling smiley Ja kun edellisistä päiväkirjoista lueskelen>

Sinjemaarit October 28, 2010 12:53

Voi kun ois oireettomampaa täälläkin.

eewokki October 28, 2010 10:36



Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tälle foorumille.

Kirjaudu