Tervetuloa! Kirjaudu Luo uusi käyttäjätili

Lisäasetukset

Oireita kai sittenkin>

Sinjemaarit
November 01, 2010 18:42
onkohan tää kroppa ootellut, että katotaas kun Sinje on muuttanut, niin jos se ei nyt ehdi oireilee, niin annetaan sitten oireita. Mut jotenkin omituista, että illalla sitten alkaa oireet ja oikeastaan vasta hiljattain alkoi. Ja mitäs ne on. No, ummetus, jeshhot smileyangry smiley, oksuolo, palelu, armoton väsymys ja loriseva valkovuoto. Kiva nousta jostain sohvalta, kun kuuluu sellanen pieruäänigrinning smiley Tänään en saatanut syödä ruokaa, kun se maistui ihan omituiselta. Mies oli laittanut siihen jotain nestemäistä lihalientä, yöks!

Voi kun tajuis, onko tuolla ketään vai onko tää joku feikkijuttu vaan!

Joo, ja tänään käytiin isotuhon sairaalapäiväkodissa vikaa kertaa. Poitsu on niin hyvin kehittynyt taidoiltaan, että tutkimukset on nyt loppusmiling smiley Ja pikkutuhokaan ei saanut kun yhden kilarikohtauksen, siellä sairaalalla tietty huusi ja halusi kotin. Hoitsu meni ohi hymyillen ja silmät pyöreenä ja isotuhon rikoistuva lääkäri sanoi, että tavallinen 3- vuotias uhmaikänen ilmeisesti, mutta varmasti helpompi tapaus kun mitä isotuho oli aikoinaansmiling smiley Kysyi sitten isotuholta, että onkos tuo pikkuveli välillä vähän villi, johon isotuho sanoi, että joo, se heittää välillä kengillä naamaan, saadaan pikkutuhon kanssa niitä väistellä. Niinpä niinmylvii

Mun pitäs tänään tehdä niitä muffinseja, mutta miten musta tuntuu, että mä en jaksais. Huomenna en kerkiä. Mun pitäs tehdä kahdenlaisia muffinseja, kahdenlaisia keksejä, juustokakku, suklaakakku, täytekakku ja pizza. Oonkohan mä nyt jotenkin kuvitellut jaksavani taas, kun muutosta on vasta viikkosmiling bouncing smiley pöljä mikä pöljä!
Otsikko Kirjoittaja Lähetetty

Oireita kai sittenkin>

Sinjemaarit November 01, 2010 18:42



Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tälle foorumille.

Kirjaudu