Tervetuloa! Kirjaudu Luo uusi käyttäjätili

Lisäasetukset

Mä oon tässä miettinyt, että onko Iikku ns. helppo vauva, vai oliko mulla vaan kauhean negatiiviset ennakko-odotukset.

November 13, 2011 23:32
Imetys on sujunut alkuun päästyään tosi hyvin. Yöt ei ole missään vaiheessa olleet rikkonaisia, mä olen paljon virkeämpi nyt kuin töissä ollessani. Lapsi on tyytyväinen ja rauhallinen, ei ole sairastellut eikä potenut mahavaivoja. Vrk-rytmiä tajusin alkaa seurata vasta joskus 2-3 kk iässä, siihen asti annoin tissiä kun vauvalla oli nälkä, ja pistin sen nukkumaan kun se vaikutti väsyneeltä. Nyt sitten onkin aika selkeät sävelet päivän kulussa. Nautin suuresti äitiyslomalla olemisesta, enkä ole kaivannut mitään "omaa aikaa".

Nythän tässä pitäisi tietysti tehdä niin, että ihastuneena siihen, kuinka helppoa vauvan kanssa voi olla, tehdään äkkiä toinen heti perään ja se on sitten vaativa, temperamenttinen koliikkivauva, jonka kanssa mikään ei luonnaa tongue sticking out smiley
Otsikko Kirjoittaja Lähetetty

Mä oon tässä miettinyt, että onko Iikku ns. helppo vauva, vai oliko mulla vaan kauhean negatiiviset ennakko-odotukset.

Kassandra November 13, 2011 23:32

nyt kuule vaan nautit :-) mulla on olleet kaikki

vanuli November 14, 2011 15:28

Nauti smiling smiley Minullakin on kaikki vauvat olleet melko helppoja. Toki kaikilla on

Miumau November 14, 2011 10:45



Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tälle foorumille.

Kirjaudu