Tervetuloa! Kirjaudu Luo uusi käyttäjätili

Lisäasetukset

Päivää täältäkin. Mä toivon ettei vuosi 2011 ole ihan yhtä tunteiden myrskyä kuten 2010.

December 30, 2010 12:23
pysähdyin yks päivä oikein miettimään kulunutta vuotta. Siihen mahtui aika paljon isoja tunteita, ihan ääripäästä. Vuosi sisälsi paljon pelkoa, surua, kipua ja suuren suurta onnea ja rakkautta. Onneksi päällimmäisenä on tuo onni ja rakkaus joiden pääasiallinen aiheuttaja vetelee hirsiä vaunuissaan =)

Vuosi sisälsi melanooman, pelon ennenaikaisesta synnytyksestä, ihanan synnytyksen, selviytymisen melanoomasta tällä erää, isän sairastelun ja paljon iloa pienestä pojasta. Kovin toivon että vuosi 2011 alkaa hyvillä uutisilla, mulla on kontrolli heti alkuvuodesta ja täytyy myöntää että kyllä jännittää.

Vuosi 2011 sisältää hoitovapaan vuoden loppuun, mutta mahdollisuuksien mukaan teen töihin keikkaa mummin ja mamman hoitaessa poikasta. Isillä vielä jatkuu koulu, joten isistä ei paljon lastenhoitajaksi ole. Mutta onneksi silläkin saralla helpottaa hieman, sillä jatkossa kouluiltoja on vain tiistai-torstai. Maanantai jäi pois, ihanaa!!!

Ja toivon että vuosi 2011 tuo myös uuden plussan raskaustestiin.. jää nähtäväksi. En usko tärppiin niin kauan kun imetän, sillä kierrot on ihan sekaisin. Ja koitan vielä parisen kuukautta ainakin imettää.

Niin ja lupauksena, kenties katteettomana kuten aina, olis liikkua enemmän ja syödä vähemmän eli vähän laihduttaa... jospa tällä kertaa ei olisi katteeton lupaus =)



Muokattu 1 kerta(a). Viimeisin muokkaus Napsuneiti 30/12/2010 16:05.
Otsikko Kirjoittaja Lähetetty

Tervehdys torstaille. Se olis pian uusivuosi ja uudet kujeetsmiling smiley Mitäs

sarr December 30, 2010 11:53

Iltapuuhien välissä

Pallo December 30, 2010 21:06

Torstaita! Odotan

Katri December 30, 2010 17:53

Mulla ei suurempia suunnitelmia uudelle vuodelle. Kotona olen vielä

Piipa December 30, 2010 15:10

Päivää täältäkin. Mä toivon ettei vuosi 2011 ole ihan yhtä tunteiden myrskyä kuten 2010.

Napsuneiti December 30, 2010 12:23

Päivää! Mä ajattelin olla kotona ainakin vuoden loppuun ja

Nuppuliini December 30, 2010 12:13



Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tälle foorumille.

Kirjaudu