Kerttu_
March 30, 2020 07:35
Toki varmaan hansikkaat kädessä, mutta mites kassalla. Onko kassahihna steriili ja vaihtaako kassatyöntekijä hanskat jokaisen asiakkaan välillä? Onkohan siellä pystytty osoittamaan, että tauti on levinnyt kauppareissujen seurauksena? Ja kauppakassi heti ensimmäisenä jemmaan, eikös ne ostokset ole kassissa, joten kassi on käytettävä keittiössä tyhjennettävänä. Kännykkä on varmaan viisainta jättää kotiin kokonaan.Teillä onneksi varmaan vähemmän vaatetta päällä kuin meillä täällä. Mitenköhän kauan niiden vaatteiden on oltava säkissä, tuossahan pitäisi olla tosi monta ulkotakkia täällä Suomen olosuhteissa.

Meillä naapuri ehdotti, että tilataan paikallisesta kahvilasta joku päivä ruoat koko porukalle (kahvila on siis muuten suljettuna) ja mä aloin heti miettimään, että eikös se pöpö voi huonolla tuurilla tulla ruoankin mukana, jos vaikka se kokki onkin oireeton kantaja. Tämä on loputon suo sad smiley
Otsikko Kirjoittaja Lähetetty

Luulin, et ollaan oltu huolellisia. Katalonian uudet kaupassakäyntiohjeet:

Nuuskamuikkunen March 29, 2020 23:51

Olihan jo viime viikolla se yksi linkki, jonka alta löytyi linkki mm. kaupassakäyntiohjeisiin. Kopioin alle sen osuuden.

JAP March 30, 2020 10:45

Jösses. (ev)

kanttura March 30, 2020 09:22

Kaikki vaatteet, alkkaritkin? Ja missä käsien pesu?? Mä pesen kyllä heti, ennenkuin teen yhtikäs mitään. (ev)

Katri March 30, 2020 08:02

Nyt menee hankalaksi. Mietin, että entä ne ostokset. Jokaiseen niistä on koskettu kaupassa.

Kerttu_ March 30, 2020 07:35

Mun kaveri pyyhkii ostokset desifiontisineella ja sit viela pyyhkii ne saippualioksella.

Nuuskamuikkunen March 30, 2020 09:10

:O (ev)

Kerttu_ March 30, 2020 09:25

Ahdistavaa. Meillä ei siis oo mitään mahdollisuuksia välttyä taudilta, koska mies on kaupassa töissä. (ev)

BubbleBobble March 30, 2020 07:00

Oh, tekee niin hyvää mun pelolleni lukea tämmöisiä sad smiley

JAP_ March 30, 2020 06:33

Näitä,kun lukee, niin todellakin alan hamstraamaan

Jannis March 30, 2020 06:16

Kiinassa samantyyppiset ohjeet. Helpompi olla käymättä kaupassa. Reilu 2vkoa oltu jo ja jatketaan. (ev)

ev March 30, 2020 00:17

Me ollaan käyty 7-10 vrk välein. Mies kävi perjantaina, se ei ole niin huolellinen kuin minä, toivottavasti ei tuonu pöpöä. (ev)

Nuuskamuikkunen March 30, 2020 00:22



Kirjoittaja:

Sähköposti:


Otsikko:


viesti: