Tervetuloa! Kirjaudu Luo uusi käyttäjätili

Lisäasetukset

No ehkä kummallisin

April 11, 2024 23:04
juttu on ollut tänään tämä. Mies etsi yhtä muistitikkua olohuoneen nurkasta pieneltä sivupöydältä, jossa myös Pompsun talouspaperihylsyistä ja mehutölkeistä jne. rakentelemat pyssyt ovat makoilleet hurjimman pyssyintovaiheen laannuttua. Muistitikkua etsiessään mies paiskoi nämä viisi pyssyä keskelle olohuoneen lattiaa ja jätti ne siihen. Tikku löytyi sohvatyynyjen välistä, mutta mies ei ole tehnyt elettäkään korjatakseen pyssyjä mihinkään. Ne kuulemma häiritsivät häntä jo kauan siinä sivupöydällä (vaikkei hän mitään niistä sanonut!!) ja nyt ne saavat olla olohuoneen lattialla. Kuuluuko minun korjata ne pois? Mielestäni ei kuulu. Pompsu haluaa säilyttää ainakin pari hienointa pyssyä.
Otsikko Kirjoittaja Lähetetty

Hyppikääs illan pinoon! Mikä oli päivässä parasta? Entä paskinta? (ev)

evvee April 11, 2024 17:54

Työt paskinta, parasta postipaketti, jossa oli kaksi ihanaa kangasta smiling smiley (ev)

BubbleBobble April 11, 2024 23:29

No ehkä kummallisin

Cricket April 11, 2024 23:04

Parasta se että olin nukkunut suunnilleen jotenkin ja olin pirteämpi.

Tekna April 11, 2024 21:27

Hypin pinoon. Perus päivä. Ei hyvää ei pahaa. Kiva päivä (ev)

Isse April 11, 2024 20:45

Hyvää oli vähän väljempi työkalenteri, onnistunut agility ja tytön kokkausvuoro smiling smiley Heti ei tule mieleen

Eve April 11, 2024 20:42

Oli ihan mukava päivä. Parasta varmaan illan pumppi.

Kerttu April 11, 2024 20:20

Paskinta tyhmän pomon möläytykset. Parasta, että olen saanut sisustushommia edistettyä. Nyt on kylppäriin uus

ve April 11, 2024 19:35

Hieronta teki hyvää. Ja oltiin ahkeria ja istutettiin pistokkaat ja koulittiin tomaatit. Mies lähtee kohta nukkumaan ja mä pakkaan mökkikamat. (ev)

Birdie April 11, 2024 19:10

Meni hujauksessa. Kiireet paskinta, mut parasta paprikat. Kaupassa oli pimientos de padroneita ja ne on mun herkkua.

luuska April 11, 2024 19:08

Sain vaihdettua kukille mullat ja jaettua isoimmat. Vaihdoin myös kevätverhot ja tein moottorisahalla kasan puita. Leivoin pullaa ja tein viikonlopun ruuat valmiiksi. (ev)

Myrskylyhtyy April 11, 2024 18:44

Parasta et koska olen nukkunut 3-4 päikkärit, jaksan valvoa

Jannis April 11, 2024 18:18

Torkkuen mennyt päivä kun oon kuumeessa. Tulvan kehittymistä seuraan välillä ikkunasta. (ev)

Jepulis April 11, 2024 18:16

Aamupäivästä pahinta oli uudet lasit, silmät väsyi, kuva oli epätarkka, selvästi kromaattinen aberrraatio (poikkeama) vaikka ehkä aivon rippeet sitä

jokapaikanhöylä April 11, 2024 18:04



Kirjoittaja:

Sähköposti:


Otsikko:


viesti: